je kan ze zo in je 3s lipo pluggenHoi
Deze strips, is dat gewoon plug and "play" of moet je daar ng iets tussen accu en leds zetten, kwa elektronica?
ahja wat is wtb'er?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
je kan ze zo in je 3s lipo pluggenHoi
Deze strips, is dat gewoon plug and "play" of moet je daar ng iets tussen accu en leds zetten, kwa elektronica?
ahja wat is wtb'er?![]()
parkmaster is ideale 3d-trainer voor buiten! Motor zou met de prop die je aangeeft genoeg vermogen moeten hebben. De parkmaster komt ongeveer uit op 500 gram, dus 800-1000 gram aan thrust heb je nodig om lekker te kunnen vliegen en prophangen/torquen etc. Als je bij het andere kistje (300 gram las ik volgens mij) bij halfgas al vond dat je vliegtuig er echt vandoor wilde, zal je wel de motor kunnen gebruiken denk ik. Je kan het in ieder geval altijd proberen, een nieuwe motor kost je ook maar 12 euro ofso (turnigy 2217/20 bevalt mij goed)
Die regelaar is alleen erg krapjes, zeker als je die motor met zon prop draait, dan zit je op het randje vd regelaar (motor trekt volgens mij zon 17 a 18 A). Zeker de supersimple regelaars zou ik altijd net een klasse hoger pakken, omdat de electronica die erin zit soms wat minder goed is dan in de turnigy plush regelaars.
@Knife-Edge
Links werken niet...
@daniel
Dat is dan ook wel een hele grote sportzaal:O
Als ik die reviews zo lees idd 11X4,7 hoewel ik zelf wel van wat spoed houd, en ik zou dus ook een 10X6, 10X7 zou proberen, en dan na de vlucht kijken of de motor warm word, word hij dat niet dan een 11X6.
De apc-SF kan nog net, maar ik geef op de parkmaster de voorkeur aan de houten tgy-E en apc-e kan ook prima.
Je zit alleen met een wat kleine regelaar, die kon ook wel eens heet worden, dus daar ook op letten.
Ik gebruik ook een SS regelaar, 30A geloof ik maar met een losse bec.
Voor mijn vliegstijl levert de bec van de regelaar niet genoeg stroom, merkbaar slecht reagerende roeren die vaak niet volledig bewogen. Ik heb er een losse 3A bec op gesoldeerd en dat was een wereld van verschil.
Maar omdat die reg van jou toch al klein is zou ik deze halen, wat maar iets meer kost als de losse bec.
Dat is ook een optie natuurlijk. Heb met gezien dat m'n servo's wat te groot zijn in de lengte. Voor de ailerons ga ik nog een stukje moeten wegsnijden uit de vleugel.ik knip de servokabel op de helft van de lengte doomidden, en soldeer er een gepast stuk 3 aderige servokabel tussen ( wel dunne krimpkousjes niet vergeten )![]()