Gebruik zelf de Tekno V4 en heb er goede ervaring mee, mooie indeling alles goed plekje.Nu nog maar een echte vraag, Mugen's eigen e-conversion of de TEKNO versie? Ik weet dat er mensen hier zweren bij de tekno v4, maar tegelijk hoor ik ook zoveel goede dingen over Mugen zelf dat je zou denken dat die alles ook vrij goed voor elkaar hebben... Prijs is heel vergelijkbaar dus daar hoef ik het niet voor te doen...
Stevig en alles lijkt goed uitgedacht, hoorde ook over de Mugen set weet hier minder van maar dacht geef toch even mijn mening.
Heb zelf een Xerun 4s 2250kv (uit me hoofd), dus dit zou geen probleem moeten zijn denk ik.Also ben ik een idioot als ik dit ding op 4s met een 2000 kv rx8 tekin combo wil runnen? of zouden jullie iets anders aanraden?
Op 4s moet je wel de juiste dif olies gebruiken anders maakt hij telkens een wiellie als je vol optrekt (zelfs half gas). Maar met 20.000 (voor)- 15.000 (midden)- 10.000 (achter) is het veel beter, misschien achter nog iets dikker maar even proberen zo.