Mugen Seiki MBX-6 & MBX-6T topic

Heb ook het een en ander besteld voor de buggycup volgend jaar, niet dat ik er potten ga breken :$...
Kon niet zo direct protech vinden, dus toch iets anders gekocht 8)

Motortje is besteld met nog wat andere leuke dingen :D

mmmm :D

OS21XZB-1.jpg

Laatst bewerkt:
hee, SNR.... Ik sta op het punt een SNR chassis te bestellen (en misschien onroad shocktowers) iemand meebestellen?
EDIT: verkeerde topic zie ik nu

Ik wacht wel nog ff met die tray. Eerst zien wat Mugen deze winter gaat uitbrengen. Er zijn geruchten over nieuwe diffs, nieuwe radiotray en nieuwe shocks.

Misschien iemand ervaring met de 2060 en 2090 uitlaat van OS op een XZB speed?

Had het er al even over met RC Speedhouse en hij zei dat de 2090 net iets meer power onderin heeft en de top is ongeveer gelijk...

Welke uitlaat kunnen jullie aanraden op mijn MBX6

Hoi Kurt,

Ik rij beide uitlaten en voor mij is de nieuwe 2090 de eerste keuze, in Amerika zeggen ze dat de Sirio/Orion/Werks 2058 geweldig zou moeten gaan op de nieuwe XZ-B motoren.
Ik heb deze uitlaad nog niet getest en kan daar dan ook niks zinnigs over zeggen.

Tot nu toe heb ik met de 2090 nog niks te klagen gehad maar, ik ga zeker nog eens een 2058 proberen.

Jawel. Ik heb er dan ook lang over getwijfeld. SNR blijkt toch wel goede spullen te maken want ik heb nog niks over breuk gehoord en in de VS wordt er toch wel behoorlijk geragt op die grote banen. Toch ga ik er wel weer een soort extra alu brace voor maken denk ik, wellicht onnodig maar toch.....

Back