Mugen Seiki MBX-6 & MBX-6T topic

Voor de buggycup rijden we met AKA crossbrace. Ik vind het een fijne band op astro, maar als je te zacht in compound gaat, dan gaat de auto "bibberen" in de bochten en zenuwachtig rijden. Het hangt van de astro en de temperatuur af. Maar een medium of softe crossbrace is het beste voor droog astro. Super soft als het nat ligt.

En wanneer een band versleten is verschilt voor ieder profiel. Je voelt gewoon tijdens het rijden wanneer een band versleten is.

Heeft iemand hier al eens de meenemers met wijdere offset gebruikt? Mijn SC8 wielen lopen aanop de achterkant en hebben iets ruimte nodig. (iemand nog iets liggen?)
Je hebt ze in 1mm en 2mm breder geloof ik.

Ik droomde vannacht dat ik een stem moest inzingen in de studio..... Ik kan alleen niet zingen dus ik was blij dat het niet waar was...

ow wacht, verkeerde forum...:p

Haha nee ik droom er niet over Jasper :D
Weet nog leukere dingen om over te dromen :D :p

Maareuh hopelijk komt het er, alle voor mij niet want dan kan ik terug 1/8 beginnen kopen :D

Lijkt me leuk voor jullie idd. Ik droom zelf ook van een circuit hier in de buurt maar dan meer voor bashers. Zoals van die crossmotor terreinen die je wel eens ziet maar dan iets kleiner natuurlijk.

Lijkt me leuk voor jullie idd. Ik droom zelf ook van een circuit hier in de buurt maar dan meer voor bashers. Zoals van die crossmotor terreinen die je wel eens ziet maar dan iets kleiner natuurlijk.

Volgens mij noemen ze zoiets een bmx-parcours :p

Parcours erbij zou tof zijn, niet zo voor de bankrekening, maar dat nemen we er dan voor lief bij :D.

Haha nee ik droom er niet over Jasper :D
Weet nog leukere dingen om over te dromen :D :p

Maareuh hopelijk komt het er, alle voor mij niet want dan kan ik terug 1/8 beginnen kopen :D

De bijhorende pitspoezen waren ook aanwezig ze :D
En idd, een indoor track zou uber zijn (neo buggy bv)

Laatst bewerkt:
Heb de mbx6 eco van kurtje overgenomen, kon het niet laten om dat mooie setje in mijn bezit te hebben. Hier een paar pics samen met zijn groote broer!

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie combo.
Heb die ook een hele tijd gehad, zelfs nog same, met een MBX6 met OS speed.

Heerlijke wagens die mugens.

Ach, je hebt gemiddeld 10-15 dromen nacht. Genoeg tijd om ook over andere dingen te dromen :p
Deze baan vind ik ook wel bomb: [URL="
Durango Test Session at the Nitro Pit with Ryan Lutzinator Lutz - YouTube[/URL]

Spring jij graag Jasper :D

Nee had deze baan ook al gezien, geweldig eh!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
@Randy

Ik hoop dat je er veel plezier mee mag hebben! Het is een super buggy, dat zal je wel voelen als je ermee gaat rijden!!!

Dank je kurtje, Ik ben zker blij met de buggy, hij was/is echt in supper conditie, kon niet wachten up de upgrade wrap, dus heb maar vast een simple kap gemaakt. Als het goed is, en het weer zit een beetje mee, ben ik morgen in helmond te vinden.

Back