Multicopter Café

Okido , dus testen maar , zal ze volgende week wel eens bestellen , heb eigenlijk een koopstop voor een maand maar dit is een uitzondering :)

Okido , dus testen maar , zal ze volgende week wel eens bestellen , heb eigenlijk een koopstop voor een maand maar dit is een uitzondering :)

Denk eerlijk gezegd dat ze morgen ongeveer uitverkocht zijn :).

Ik had ze in het mandje, maar ik vraag mij af of ik er afgezien van het gewicht iets van ga merken. Het grootste verschil zit hem volgens mij in de Oneshot techniek, maar daar heb je ook de flightcontroller van Flyduino voor nodig.

Klein....licht....geachikt voor 4s en 18Amp! Eigenlijk formaat van die 12amp regelaars, maar dan 18.

Ook te programmeren voor SimonK? Om eerlijk te zijn zie ik het grote voordeel niet van die 12A versie tegenover een 8 dollar Blue ESC. Iets kleiner en lichter, maar dat is ook wel miniem. Zonder alle bijgeleverde kabels weegt mijn Ice Blue ESC ook maar iets van 3 gram, mét flinke stroomkabels en signaalkabel 9/10 gram.

Heeft iemand nog wat F330 armen te koop :-) de 3e flip was te dicht bij de grond ha ha....land hij precies in een pad in het tarwe ipv in het tarwe.

Net gelezen op het Multiwii forum dat de laatste 12A afro's 6V becs hebben.
Ik zet het hier maar neer zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

-> Radio Control Planes, Helicopters, Cars, Boats, FPV and Quadcopters - Hobbyking 

Specs:
Current Draw: 12A Continuous
Voltage Range: 2-4s Lipoly
BEC: 0.5A Linear 6.0v
Input Freq: 1KHz
Firmware: afro_nfet.hex
Discharge wire/plugs: 20AWG/Male 2mm
Motor wire/plugs: 20AWG/Female 2mm
Weight: 10g (Included wire, plug, heat shrink)
Size: 25 x 20 x 6mm

De Naze32 bordjes kunnen hier niet goed tegen.

Toch schijnen sommige flight controllers niet overweg te kunnen met 6V. Heb gelezen over ontvangers die niet meer willen reageren, en bordjes die niet armen.

Oh, en heeft de naze niet een tolerantie tot 5.5 volt?

De acro kan officieel inderdaad tot 5.5 maar die 6v leek bij sommigen toch goed te gaan, hoewel TC wel aanrade te zorgen dat het onder de 5.5 komt te liggen. De volledige versie kan tot 16v.

Back