Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zie het bericht van borisb met dat overzicht, met dat soort testen kun je bepalen wat bruikbaar is en het is natuurlijk handig als een gebruiker of de fabrikant zoiets opstelt. Een belangrijk gegeven is de maximale stroom die de motor en esc kunnen verwerken dus als je iets test waar niets over te vinden is kun je het best een meter tussen de esc en de lipo plaatsen en dan zelf meten.[..]En meteen mn eerste vraag hier. Ik heb gezocht naar de relatie tussen motoren en prop maat, zodat ik ook snap waarom ik bepaalde maten wel of niet kan gebruiken, ipv blind aannemen dat 10x5 de goede maat is. Dus wie weet waar ik hier op het forum daarover iets kan vinden? Ik kon het namelijk niet vinden met de zoekfunctie... En om nou alle draadjes door te lezen.... Dan kom ik niet meer aan vliegen toe.
Groet
Michel
En meteen mn eerste vraag hier. Ik heb gezocht naar de relatie tussen motoren en prop maat, zodat ik ook snap waarom ik bepaalde maten wel of niet kan gebruiken, ipv blind aannemen dat 10x5 de goede maat is. Dus wie weet waar ik hier op het forum daarover iets kan vinden? Ik kon het namelijk niet vinden met de zoekfunctie... En om nou alle draadjes door te lezen.... Dan kom ik niet meer aan vliegen toe.
Groet
Michel
Raar. Zou balen zijn als hier niet meer wat mee te rommelen is.
Wacht wel een dagje.
bah.. net gister voor 50 euro besteld. [emoji53]Werkt weer;-)