Multicopter Café

Mijn mailtjes werden ook nooit beantwoord.. Niet echt netjes. Het is altijd giswerk, soms zijn ze kort op voorraad, soms even kort bij een distrubitor.

Die is gewoon superdruk op het moment, word volgens mij bedolven onder de emails. Hij heeft mij verteld dat er aan het einde van de week weer een batch word verdeeld onder de distributeurs.

Hij zei iets van dat het makkelijker en sneller is voor hem om een paar grote paketten naar distributeurs te sturen, dan zelf alle losse naze's in te pakken en te versturen.

Als je naar abusemarkt gaat staan daar retailers Australië malaise UK1 UK2 en nog paar heb ze gister binnen gehad.. je betaald gewoon iets meer

Our Price: £23.99

Stock Status:In Stock
Icon_FreeShipping.gif

Product Code: 3009

Our Price: £39.99

Stock Status:In Stock
Icon_FreeShipping.gif

Product Code: 3010

Nee hoor..;)

Mijn vlieg locatie in het park is verkeken :(
Kreeg een boze "Fulltime Kamp-eerder" over me heen. Nog niet de ergste maar als ie dacht dat ik het was die ergens in de buurt rond vloog bij hun had ik een probleem gehad.

Weet het niet. Ben amper in die hoek geweest en dan nog. Zoveel zie je niet maar ze voelen zich gelijk bedreigd blijkbaar.

Mooi balen want dat is het enige stukje in de buurt hier. De rest moet ik de weilanden in buiten de stad.

Vind het toch al klote om met bril op te staan in mn uppie terwijl er zo hier en daar wat volk rond hangt.

Wel rondje gedaan met de mobius. Stelt niet veel voor. Eens kijken of het wat is qua opnames.

Laatst bewerkt:
Zijn er niet al regels betreffende vliegen binnen de bebouwde kom dan?
Ik kom bij voorbaat al niet in de buurt van huizen waarvan ik de bewoners niet ken

Mijn vlieg locatie in het park is verkeken :(
Kreeg een boze "Fulltime Kamp-eerder" over me heen. Nog niet de ergste maar als ie dacht dat ik het was die ergens in de buurt rond vloog bij hun had ik een probleem gehad.

Tot ie lekker in dat witte Schuurtjuh blijft zitten :D
anders is de volgende meeting bij jou Dennis
is ie blij als je er weer in je uppie staat de volgende X :p

krijgt ie een lading Mini HeXa's te verwerken !!!!

Back