En de natuur opzoeken heeft mijn voorkeur: heerlijk
Absoluut waar! Ik vlieg ook met name fpv elders dan op de club, puur vanwege het feit dat de omgeving op de club te saai is

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En de natuur opzoeken heeft mijn voorkeur: heerlijk
Ik ben Riny Neefs, 50 jaar en tegeloog.
...
Heb inmiddels bouwplannen voor een F550 en heb al een 450.
(aangezien deze laatste is gaan zwemmen bij 't zand ga ik een nieuwe
bouwen)
Tot zover,
Groet,
Riny
na 4 weken ben ik er eindelijk aan gewend.Wat is die laatste update van Tapatalk een DRAMA zeg.
Ik heb 'm van m'n telefoon geknikkerd.
Iemand een alternatief behalve de web-versie ?
Ik begreep het eerst ook niet. Na alles uitproberen begrijp ik het eindelijk.Wat is die laatste update van Tapatalk een DRAMA zeg.
Wat is die laatste update van Tapatalk een DRAMA zeg.
ja het is inderdaad iets grafischer geworden.
maar abonneren doet ie bij mij automatisch bij het plaatsen van post.
Tapatalk weer installeren.
Automatische updates uitzetten in de play store.
Tapatalk er weer af knikkeren.
Tapatalk Pro v4.8.3 Apk | ApkDreams
Naar beneden scrollen > Download Now.
voila, oude tapatalk van voor de crap update.
Edit: (ik gebruik de dark theme ivm. het nachtbraken)
Super !
Alleen gebruik ik iOS ipv Android![]()
Held!Tapatalk weer installeren.
Automatische updates uitzetten in de play store.
Tapatalk er weer af knikkeren.
Tapatalk Pro v4.8.3 Apk | ApkDreams
Naar beneden scrollen > Download Now.
voila, oude tapatalk van voor de crap update.
Edit: (ik gebruik de dark theme ivm. het nachtbraken)
Twee weken geleden was het erg slecht weer om te vliegen. Ik heb toen mijn fpv zender en camera op mijn 6 jaar oude brushed auto gezet. Het was erg leuk om een beetje door de tuin en om het huis te rijden terwijl ik binnenzat [emoji1] Helaas was de rc zender die er bij zat niet sterk genoeg om door de muren van het huis te gaan waardoor ik elke keer naar buiten moest lopen. Was wel erg leuk om een keertje te doen.dankjewel Sybren333 ! ik denk toch ook dat het een bril gaat worden, ik heb van Mark en Roni al eens een keer mogen kijken door een bril, en ik word er volgens mij niet duizelig van.
Bovendien wil ik er ook in een van mijn auto's mee uitrusten, en dan lijkt me een scherm net niet de kick !!
En nee Mark hij staat nog niet in elkaar ! Hahaha !
Heb hier ook een oude zender en camera op een 1:18 karretje gemonteerd.. Best grappig, maar om de een of andere manier heb ik met een auto meer het idee dat je wilt weten wat er om je heen gebeurt. Waarschijnlijk omdat ik op straat reed [emoji4]Twee weken geleden was het erg slecht weer om te vliegen. Ik heb toen mijn fpv zender en camera op mijn 6 jaar oude brushed auto gezet. Het was erg leuk om een beetje door de tuin en om het huis te rijden terwijl ik binnenzat [emoji1] Helaas was de rc zender die er bij zat niet sterk genoeg om door de muren van het huis te gaan waardoor ik elke keer naar buiten moest lopen. Was wel erg leuk om een keertje te doen.