Multicopter Café

Maar worden door velen (na) gemaakt, met andere samenstelling van bv kunststof.
Ook HK maakt er meederen...
Koop maar eens een ladertje van turnigy, daar zitten "simplex" als ingeslagen merk bij, en das lang niet zo goed als de "originelen"

Volgens mij gaan ze allemaal soepeler na een tijdje.

Ik heb graag dat ze er heel moeilijk afgaan, want vind het belangrijk dat mijn lipo er altijd aan blijft zitten bij crashes.
Dat kan uiteraard meer druk op de solderingen leggen.

die had ik ook eerst , maar vind de XT60 net iets fijner
voorheen had ik ook verschillende connectors dus ook meerder laadkabels pfff wat een geplaar altijd ..
nu alles vervangen door XT60 :D

Alles gelijk is het beste
Een beetje schuren en wat glijmiddel zodat ze minder stroef zitten en wel vast
(Tip van Emil)

Zonet weer ff gevlogen met me f330 en toen de schakelaar omgehaald naar manual op kk2.1 en heb nu verslaving er bij:-) flips en rols whaha dat is echt super tof:D toen zonder brilletje een flip gemaakt maar het is meer een hele lange looping over de kop maar blijft echt vet.. vooral de spanning van hoe ga ik hem weer opvangen:D helaas geen filmpjes want heb geen ruimte naast met fpv cam:-( maar komt verandering in wanneer de nieuwe kleine beta fpv cam komt:-)

haha klopt maar ik ga naze32 daarop proberen was wel leuk om te doen :D en heb later de mobuis gewoon boven op de lipo geplakt voor wat beelden, moet zeggen voor gewoon met velcro op de lipo vast toch nog best wel mooie beelden,

wat was dat gaaf om te doen :D

Laatst bewerkt door een moderator:
I know haha was knutselen eerst even zat en wou vliegen moet toch nog naze32 in:-) dus moet ik alles toch nog aan passen en ga ik dat ook nog doen:-)

Hallo allemaal!
Een paar weken geleden kreeg ik een chinese multicopter met cameraatje.
Zojuist nog een vluchtje (moest de honden toch uitlaten) en viel mijn multicopter plots uit! Na 3 seconden weer contact maar niet meer kunnen corrigeren en 'lande' boven in een boom!

Iemand in omgeving arnhem met een (fpv) multicopter met een sleepkabel???
Of mocht je toevallig naar Burgers' gaan, hij hangt er praktisch tegenover...

de tip van markjuhh ff opgevolgt en de stickscaling naar 80 gezet:D kon wel 2 flips achter elkaar doen :D toen maar gelijk 4 achterelkaar doen.... maar toen was ik natuurlijk al aan overdrijven en was de grond te dicht bij:P

20140227_151014.jpg

schade een arm:mad: en die had ik natuurlijk niet op voorraad,,,, heb bijna alles dubbel.. ach 2 nieuwe frames er bij besteld:D

Andere frame voor acro te leren! Heb een stuk of 15 armen gebroken voordat ik met acro flink los kon komen met f450 :D. Een warthox frampje is al een beter alternatief

Back