Multicopter Café

Ah jammer als je geen fpv vliegt gewoon vol plakken met led en dan avonds gaan vliegen zondag avond was het hier wind still:-) maar weet niet hoe hard het waaide op de noordpool:lol:

Hallo,
Kijk vanaf minuut 35:04. Grappig om te zien dat onze naza failsafe ook precies zo werkt. Positie en hoogte bepalen via GPS en dan automatisch landen. 150 a 800 euro van ons tegen over miljoenen van het leger en toch kunnen we het zelfde :);):p

Laatst bewerkt door een moderator:
The JET Bicycle - The most dangerous unsafe bike EVER

Niks met multicopters te maken maar wat een gek ;)

Ik heb een vraag is er al ergens een topic geopend van de nieuwe dx6 van spectrum...

als ik eerlijk ben koop ik voor dat bedrag een taranis weet je zeker dat je goed bereik hebt goeie telematri en is al door heel veel mensen getest.... de nieuw dx6 is daarbij in mijn ogen veel te duur met ze'n 220 dollar.. en blijft dan maar een 6 channel waarbij je met upgrade van de taranis 18 kan halen als ik het niet verkeerd zeg..

Zal ik me ook maar ff voorstellen om vervolgens ook slap te mogen lullen. Rob is de naam en ik kom uit medemblik. Ben begonnen met een hexa 2 maanden geleden, maar heb deze omgebouwd tot quad. Minder onderdelen, langere vliegtijd hoopte ik. Goed gegokt. Vanmiddag voor de tweede keer bij, een windmolen gevlogen. Fpv doe ik nog maar net, maar helmaal verslaafd. Hier een videootje.

4e fpv vlucht - YouTube

Net in de tuin de quad even gevlogen om te timen met nieuwe lipo's. Vrijwel direkt ging de quad hevig op en neer. Die viel daardoor nog net niet te pletter. Even gegoogled en ondanks dat de nieuwe Naza's geen last zouden hebben van direkt zonlicht tape erop geplakt. De zon kwam namelijk precies over de schutting recht op de naza. En verdomd. Problem solved. Dus ook met een recente Naza Lite blijkbaar beter afplakken.

Opeens als een stuiterbal door de tuin naast de koikarper vijver van de buren is geen pretje.

Back