Multicopter Café

Ik ga de mijne maar ook afplakken. Vorige week elke dag perfect gevlogen en neem ik hem mee naar Almere Poort afgelopen zaterdag met het mooi zonnig weer en ja hoor hij deed raar dat ik niets hebt kunnen demonstreren. Moest zelf wat kinderen teleurstellen :(. Afplakken dus!

Goed om te weten, ik dacht ook altijd dat het bij een recente Lite niet nodig was. Tot dusver (maand of 4) geen problemen mee gehad, maar dan ga ik ook maar afplakken:)

Oke nu de mini klaar is, moet hij mee de bergen in. Elke kilo telt eigenlijk al in mijn rugzak, maar de mini moet en zal mee gaan. :)

Nu vind ik de zender eigenlijk meer een probleem. Om nu een DX8 mee de bergen in te slepen zie ik niet helemaal zitten.

Kennen jullie een mini DSM2 zender met liefst 5 of 6 kanalen... 5 zou eigenlijk al voldoende zijn.

Iemand? Of een andere oplossing.....

Turnigy heeft een mini 5 channel zender ;-)

Even een simpele vraag, wat wordt er precies afgeplakt en welke Naza's hebben hier last van?

Zwarte ductape. gebruik ik, LINKER kant naza ALs de motoren de voorkant zijn... ;)
Maar voor zicht plak ik alle beide kanten af.

Naza v2 nieuwe lichting heeft geen last ervan, kan je zien aan "kapje" over de baro.. (even in de felle lamp houden. Nieuwe lite moet het nu ook hebben. Oude v1 / classis en de oude lite hebben er iiig last van.

Dus zoals gezegd, behalve de nieuwe v2 plak alles af, ook de nieuwe v2 ;)

Had gisterr eens getest omdat de blade de lagers verrot Had, heb ik mijn turnigy motors erop gezet een wereld van verschil joh en Had er raargenoege geen last van de jaw meer.. T vloog vele malen beter:P nu zorgen dat ik een andere cam ken halen snel want heb maar half beeld in me fatshark dus t vliegt gewoon klote

En topix als het lukt kom ik volgend weekend zaterdag..? :D, ik probeer me auto nog ff snel te verkopen want ik kan er niet ver mee rijden vorige week. 2 liter olie op 300 km verbruikt :lol: haha

Nieuwe lite moet het nu ook hebben. Oude v1 / classis en de oude lite hebben er iiig last van.

Ik heb de Lite uit de laatste batch van Digitech (eind januari 2014). Toen had hij ze net weer binnen dus het lijkt me dat het dan geen pallets vol oude Lite' s zijn. En die heeft dus wel het probleem. Ik had die niet afgeplakt omdat ik inderdaad had begrepen dat bij de nieuwe Lite het probleem was opgelost.

Zal ook maar eens gaan plakken. Boeit t nog iets hoe je die afpakt? Geen gaatjes die je over moet slaan, gewoon de hele zijkant?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb aan beide zijden gewoon volledig afgeplakt met zwart isolatietape en gelijk was mijn quad weer normaal.

Misschien moet Emil een foto posten van een afgeplakte naza of een bouwverslag schrijven van naza afplakken hoe en waarom. :p

Mmmzz goed dat ik dit lees , wilde morgen mijn Naza ook voor het eerst gaan uitlaten maar dan plak ik hem ook effe af voor de zekerheid. Hoe nauw komt trouwens die GPS positie afstand ? Ik moet op -3,5 cm x en y maar ja kan alleen hele getallen ingeven in die software. Is dat veel of kan ik hem dan beter verplaatsen ?

Back