Multicopter Café

Net even gechecked wat betreft de Taranis..

SCS Express to Netherlands (MAX 3kg) $65.95

Hoe express is deze optie? Iemand ervaring ermee?

Vanavond beginnen aan mijn 2e Mini-H Aluminium :) :) eindelijk tijd

Gisteren het begin gemaakt met een Mini voor een Vriend. Basis is het 3d-drones frame met ZMR hardware.

Preview
image.png

Die shippingkosten zijn gebaseerd op gewicht.. Ik had al een RX als eerste in het mandje gegooit. Maakt niks uit. Ik kijk wel even verder. Bij Banggood hebben ze hem ook bijvoorbeeld en DHL kost de helft qua shipping volgens mij.

Jawel maar er zit een lipo bij de Taranis en dan gebruiken ze Malaysia Post net zoals Hobbyking. Geloof me. Dat wil je niet. Ik betaal dan liever wat meer voor shipping.

Is de Turnigy 9XR geen optie Chow....moet zeggen hij ziet er wat kitsch uit lol maar voelt redelijk soldide aan :-) en scheelt je een hoop centen.

Heb ik wel naar gekeken maar er komt een accst module bij, zenderlipo. Dan is het verschil al gelijk kleiner en mis je voice telemetrie.. Lastige keuze :p

Vroeg me net vanmiddag af wat er aan de hand is. Welcome back. Was rustig zonder je ;)

Klaar met klussen?

Laatst bewerkt door een moderator:
hahaha Leuk tehoren dat ik gemist wordt :D !!!
ja eindelijk klaar met klussen
PFFFFF rotzooi rotzooi rotzooi daar kan ik dus E.C.H.T niet tegen !!!!!!!!
morgen de laatste dingetjes op zijn plaats zetten en dan weer me zendertje zoeken :p
moet weer beetje gaan oefenen voor de Multi BeneluX RACE he :)
niet echt me Droom TRACK .. maar je kan niet alles hebben in je leven hé
zal er wel natuurlijk zijn met me DJI BLacKOuT SPIDER HeX !!!

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje in verband met school.

Is een quadcopter een robot?

Ik dacht van wel omdat ze sensoren voor input hebben, een microcontroller om dit te verwerken (plus de input van de bestuurder) en een fysieke reactie.

Wat is jullie mening?

Groeten,

vindt zelf van niet
want een Robot doet geprogrammeerde handelingen uit zich zelf
en een multi bestuur je zelf met een Zender 1 op 1

of je moet al op WAYPOINTS gaan vliegen die je hebt in geprogrammeerd in je FC

Back