Multicopter Café

Een fatshark attitude met gopro 3.. Heeft dat nou ook zwarte lijnen in de goggle's?? :s
vu4u6u7a.jpg
dit heb ik nu :(

Een fatshark attitude met gopro 3.. Heeft dat nou ook zwarte lijnen in de goggle's?? :s
vu4u6u7a.jpg
dit heb ik nu :(
Fatshark is 4:3 en gopro meeste modes zijn 16:9, dus het zal inderdaad resulteren in zwarte balken boven en onder.
Als je de gopro in foto mode zet bijvoorbeeld zal het beeldvullend zijn, maar zo willen de meeste niet opnemen.

Vandaag mooi weertje maar vrij harde wind. Heb eens rondgereden voor een mooie oefenplaats en ik kwam een heel mooi plaatsje tegen met een groot open grasveld. Ideaal om lekker met de phantom rond te racen.
GPS mode is met de wind wel erg ideaal. In Atti mode waait ie gelijk weg :)

Hmmm, heel kort vraagje, voor de MTK 3329 GPS Module, maakt het nog uit hoe ik die monteer? Ik kan hem niet netjes met de 'voorkant' naar voren monteren, dus hij is 45 graden gedraaid... de MAG doet toch de compas-functie, en niet de gps?

Hallo allemaal

Dag beste mensen, een café, wat gezellig :-)
Okay, even voorstellen: ik ben Arthur, 47 jaar, woon het Westland, ben ICT-er (in Delft) en vlieg sinds 2009/2010 weer met van alles en nog wat en bouw sinds eind 2011 multicopters vanaf heel lelijk tot iets minder lelijk.
Nu ik zo terug kijk ben ik veel te lang opgehouden bouwdraadjes te posten, maar ja, tijdgebrek helaas.
Op dit moment heb ik een Hoverthings flip met APM 2.5, een zelfbouw 330 met een Naze Acro v4, een Little Buddha met een naze Acro v5 (ligt even aan diggelen, onderdelen zijn onderweg) en heb net een MiniD gebouwd met een cc3d. Alles heeft FPV gear, de Little Buddha en MiniD zijn gebouwd om mee te bashen. De Flip ga ik nog een gimbal op bouwen, die is voor de mooie plaatjes/filmpjes. Verder heb ik nog wat kleine meuk als een RcLogger Eye One S (leuk voor in de pauze op het werk, we darten ermee op het whiteboard) en een Blade MQX (geen idee waarom ik die heb, zit altijd in de doos).
Ik zal binnenkort eens wat plaatjes posten van de vloot.
Vliegen doe ik met een klein clubje in Poeldijk, we hebben een veldje waar we lekker de ruimte hebben en weinig kwaad kunnen.
Groetjes,
Arthur

Vraagje. Welk powerdistributiebordje gebruiken de Hoverthings Flip gebruikers? Ik zie wel dat het frame zelf in NL te koop is maar het bijpassende bordje dan weer niet.

Simpel.........geen distribordje in gebruik hier is alleen maar extra gewicht.
Gewoon draden allen aan elkaar of een quattro esc gebruiken.

Inderdaad, ik heb er geen power distributie board in zitten. Ik heb twee stripjes koper gebruikt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back