Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Cool....charpu bij tested. Kerel vliegt goed.Charpu (1 van de betere FPV piloten) bij Tested: Echt bizar hoe schuin hij zijn cam's heeft staan, normaal hoveren is dan niet meer mogelijk lijkt mij
Cool....charpu bij tested. Kerel vliegt goed.
Cam tilten is een must. Ik heb wat minder, maar danny heeft net zoveel als charpu volgens mij.
Ik denk dat je iets naar voren gekantelde motoren -tilt- de zaak al aardig oplost. Hooveren wordt dan wat lastiger.Ja idd, heb inmiddels ook aan de cam-tilt moeten geloven. Ik heb hem precies zoals jou staan nu denk ik.. dan kan je toch ook nog een beetje "normaal" vliegen zeg maar hahaha. Op de danny en carpu stand, ben je volgens mij genoodzaakt om alleen maar snel te vliegen. Terwijl rustig ergens rondsnuffelen ook wel leuk kan zijn
Ik zou eigenlijk een servo willen hebben, waarbij je vooraf of tijdens de vlucht je stand van je cam kan afstellen met een slider op je zender... naar gelang je vliegstijl-voorkeur voor die vlucht. Dat zou mooi zijn... het systeem moet daarbij ook crashbestendig zijn.. dus een kleine/lichte servo met een stangetje naar je cam zou werken... maar een flinke tik tegen je cam en je servo stript of je stangetje is naar de klote.
ik zou het zelf niet willen zo'n FPV-cam met Servo,,
je weet totaal niet meer de hoek waarin je vliegt ..
ik kan ook *hoveren met me scherpe Hoek in de cam(*maar ik wil dat niet haha)
ik kijk heel goed bij me landing naar de omgeving,, daaruit lees ik me snelheid af
als me MiniH op een b.v tafel staat en ik leg er een BALPEN voor zie ik em nog net (dat is voor mijnde ideale hoek)
Ik denk dat je iets naar voren gekantelde motoren -tilt- de zaak al aardig oplost. Hooveren wordt dan wat lastiger.
Je moet in het stangetje een mooie kromme bocht maken die meeveert bij overbelasting. Dus een recht stuk, U-bocht en weer een recht stuk.
Servo is toch in de regel op rubbertjes? Had ik op mijn vliegtuigen in ieder geval wel.stangetje met u-turn is misschien wel idee.. maar ik ben bang voor eventuele trillingen in en op je fpv cam dan..
Ik bedoel geen gestabiliseerde servo... gewoon een vaste servo.. die je elektronisch op verschillende vaste standen kan zetten met bijvoorbeeld een draaiknop op je zender... on the fly![]()
Ja idd, heb inmiddels ook aan de cam-tilt moeten geloven. Ik heb hem precies zoals jou staan nu denk ik.. dan kan je toch ook nog een beetje "normaal" vliegen zeg maar hahaha. Op de danny en carpu stand, ben je volgens mij genoodzaakt om alleen maar snel te vliegen. Terwijl rustig ergens rondsnuffelen ook wel leuk kan zijn
Ik zou eigenlijk een servo willen hebben, waarbij je vooraf of tijdens de vlucht je stand van je cam kan afstellen met een slider op je zender... naar gelang je vliegstijl-voorkeur voor die vlucht. Dat zou mooi zijn... het systeem moet daarbij ook crashbestendig zijn.. dus een kleine/lichte servo met een stangetje naar je cam zou werken... maar een flinke tik tegen je cam en je servo stript of je stangetje is naar de klote.
Hihi...stand 1: Fuffie Modus
Stand 2: Wannabee Modus
stand 3: HARDCORE / Miep Miep modus
![]()
![]()
![]()