Multicopters subfora's of toch niet?

Wat voor verandering vind je een noodzaak?

• Total voters
    43
  • Poll closed .
Ja, gezellig he? Ik heb me heel lang afzijdig gehouden, maar na het lezen van de fantastische redenatie hierboven, kon ik me toch niet langer inhouden.

Hey micropuller! Je bent er weer eens!

Is die hier ook weer ??
Ik kan hem niet zien want heb hem op mijn negeer lijst staan dus ik zie niet dat die reageert :)
Nu snap ik ook ineens wat markjuhh bedoelde met zijn antwoord en dat klopt dus echt als een bus dan.

Aangezien er mij iemand attent maakte dat je toch op mij gereageerd heb zal ik even mijn filter afzetten.

En wat jij zegt klopt als je enkel de negeeroptie gebruikt van het forum.
Maar aangezien ikzelf meer van opensource en zelfdoe hou kun jij niet weten wat ik wel en niet zie.
En eens ik mijn filter/negeer opzet zie ik dan ook effectief niets meer van jou tevoorschijn komen. Maar goed met een klein beetje opzoekwerk (opensource / vbulletin hacks) zal je het mss ook wel eens kunnen vinden.)

En dan van zodra ik op reageren druk zet ik filtertje weer op en ga jij weer "POOOF" weg. En ik zet het niet nog eens af dus of je nu nog eens reageert of niet kan me dus nie echt schelen :)

Toch vreemd. Zoveel moeite doen om iemands berichten niet te hoeven zien en bij de eerste de beste reactie van die persoon: hop, alles uitschakelen en reageren maar. Dan kun je al die interessante high tech open source hacks net zo goed achterwege laten lijkt mij...

Haha ja ach als het maar in ZIJN straatje past

Maar AndaInC wil je mij ook even blokken dan zijn we daar ook vanaf.
Als we dan toch bezig zijn ;)

Heren, aub, houdt het ontopic...

We hebben het hier over de subfora.
Verder niets.

1 dingetje ben ik het wel mee eens: het gemopper over iets meer doorklikken is nu wel een gepasseert station.
Ik hoor het grag als iemand iets nuttigs over de subfora te zeggen heeft, positief of negatief (behalve het extreem vaak gehoorde argument)

heren over de "2 algemeen delen "kan ik wel duidelijkheid geven.

het is de bedoeling dat alle draadjes die nu nog in de hoofdrubriek staan door mij en de andere mods lopenderwijs ondergebracht gaan worden in een van de subrubrieken.

Haha ja ach als het maar in ZIJN straatje past

Maar AndaInC wil je mij ook even blokken dan zijn we daar ook vanaf.
Als we dan toch bezig zijn ;)

Nee dat plezier gun ik je niet :)
I lube yu :P
En jou posts bij multicopter zijn af en toe nog wel eens leerrijk dus nogal dom om goede posts ook te blokkeren eh. (ik ben tenslotte maar een minderwaardige hobbyist tegenover al jullie profi's met uitstekende kwaliteiten)

heren over de "2 algemeen delen "kan ik wel duidelijkheid geven.

het is de bedoeling dat alle draadjes die nu nog in de hoofdrubriek staan door mij en de andere mods lopenderwijs ondergebracht gaan worden in een van de subrubrieken.

Thx dat gaat al een hoop schelen denk ik zo :)
Keep up the good work.

En eens ik mijn filter/negeer opzet zie ik dan ook effectief niets meer van jou tevoorschijn komen.

Even :offtopic:, maar ik ben nu eenmaal nieuwsgierig van aard.
Ik heb zelf een keer met myBB (open source forum software die erg op vBulletin lijkt) een forum ontworpen en onderhouden, en ik snap niet helemaal hoe dit werkt.

Ingrijpen in de php scripts zal niet mogelijk zijn, want dat vereist inbreken bij de server waarop het forum draait. De enige manier om dit dan te realiseren zou (denk ik tenminste) een javascript invoegen zijn dat je dan op je pc draait om de gewenste filter in te effectueren. Geen idee hoe je dat zou moeten realiseren (eerlijk gezegd zou ik daar de moeite niet voor overhebben), maar ik ben wel benieuwd of ik het in die richting moet zoeken.

Groet,

Ad Bakker

ik zeg de knoop door hakken en het forum op delen zo dat er beter en sneller iets gevonden kan worden dat wilde ik een tijd teug al .

Subfora zijn prima mits niet teveel zoals bij Rcgroups en mits goed geformuleerd wat er in thuis hoort
Alls inderdaad alles van de hoofdlijst naar een van de 3 verhuisd is het wel goed te doen

Ben wel bang dat het een tijdje duurt voordat er minder fout wordt gepost in de nieuwe opzet

Maar prima werk mannen mods (en vrouwen?)

Ik denk dat het best kan werken als alles ingedeeld is.

Misschien idee voor de mods om alles nu in algemeen stukje te gooien en vanaf daar langzaam verdelen?

in principe is dat nu al zo.
alleen kan er ook al door de gebruikers meteen op de goede plek gepost worden.

komt allemaal goed.

@michel pet.
de 3 subforas zijn er juist voor dalijk je info sneller te vinden.

Back