Multicopters subfora's of toch niet?

Wat voor verandering vind je een noodzaak?

• Total voters
    43
  • Poll closed .
Geef het een beetje tijd. Vind dat de moderator team al goed op weg is, en natuurlijk is het even wennen maar is kwestie van tijd:thumbsup: vind ook beetje lastig navigeren nu maar wend wel al:D

Geef het even wat tijd. .

Maar heel eerlijk het begin is niet echt wat ik denk van YES een verbetering... ;)
Ben benieuwd wie die "vooraanstaande personen zijn in de Multi comunity"...

Het spijt mij maar ik ga weer zeiken.

Er staan nu al elektronica topics in de algemeen sub.

Dit is precies wat ik al voorspelde. Geloof me het word echt een zootje zo ala Rcgroups
kans is re-eel aanwezig..

Ja vertel eens? Ik ben niet gevraagd :rolleyes:

Lol, mij is ook niks gevraagd. Een behoorlijke deuk in mijn ego kan ik je vertellen :p.

Ik denk dat men refereert aan de reacties in deze discussie.

Overigens kan ik de nieuwe subfora en alles wat daarin gepost word nog niet zien via Tapatalk. :help:

Er staan nu al elektronica topics in de algemeen sub.

Dat moet dan gemeld worden, zodat een moderator ze kan verplaatsen. Gebeurt in het boten gedeelte ook regelmatig.

Verder zou ik de moderatoren vragen de meest actieve discussies door te lopen en zo nodig te verplaatsen naar de nieuwe subfora. Als je bijvoorbeeld de discussies met laatste bericht nog in dit jaar neemt zijn dat iets van 9 bladzijden, en dat is nog te overzien.

Ik weet niet of het verstandig was een "Algemeen" subforum te maken, daarvoor zou in mijn ogen het beste dit hoofdforum voor kunnen gebruiken. Zo van: alles wat niet onder 1 van de subfora valt is algemeen.

Een echt "Bouwverslagen" subforum met bijbehorende privileges voor de TS lijkt me ook wel wenselijk.

Groet,

Ad Bakker

lol :mrgreen:
Ik heb het overleg zelf niet gevoerd, dus geen inspraak gehad ;-)
Iemand had iig een mening over wie voor aan gestaan heeft :mrgreen:

Betreffende de indeling: ik mis zelf (zoals jullie weten) enige multi kennis.
Zoals ik het nu zie, is het electronicadeel voor de pure electrische bussiness.
foto video fpv is voor alles wat met een camera te maken heeft

algemeen vind ik even een beetje lastig, aangezien het een sub is, en de multi hoek zelf ook nog een "open" deel heeft.
Zoals ik het nu zie, zet ik alles wat een beetje specifiek over een type multi gaat onder algemeen.
Dus je zal de bouwverslagen hier ook terug gaan vinden.

alle andere dingen die weinig met een specifiek tpe te maken hebben (zoals "help, hij doet het niet" topics of "nieuw in de vliegerij" topics) gaan gewoon in het open deel.

En als ik ergens fouten heb gemaakt met verplaatsen, ik ga ook maar van een titel uit, en lees dus niet het gehele topic voor ik ga verplaatsen ;-)
als jullie vinden dat een topic ergens anders heen moet, zet hier even een linkje neer met waar het wel hoort.
Of rapporteer ze, met waar het hoort.

We komen er wel..

De subforas zijn net begonnen :D. Het is eigenlijk nog niet eens allemaal ingedeeld.

Maar denk eerlijk gezegd dat er niemand wat gevraagd is en dat het eigenlijk voortgekomen is uit dit topic. Denk dat als je dat aan 10 mensen zou vragen dat iedereen het anders zou indelen.

Persoonlijk denk ik dat het een hele goede aanvulling kan zijn. Je hebt algemeen gedeelte waar alle algemene zooi komt wat je nu eigenlijk ook al hebt en daarnaast een paar specifieke zaken die makkelijk en overzichtelijk zijn.
Wat je nu ziet op de huidige forum en daar betrap ik mezelf ook vaak op is dat mensen op de eerste pagina blijven hangen.

Overigens kan ik de nieuwe subfora en alles wat daarin gepost word nog niet zien via Tapatalk. :help:

:help:

Ik zie nog steeds alleen het open gedeelte, de rest is voor mij niet meer te zien via Tapatalk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wel ik vind het nu al beter als ervoor.
Spijtig voor diegenen die het niet beter vinden maar jullie moeten er maar mee leren leven nu.
Wie weet word het geen suc6 en word alles weer zoals het het vroeger was maar op dit moment is het zo en moeten we er blij mee zijn dat er iets aan gedaan word.
Ik stel dus voor dat we stoppen met zeiken over dat het niet goed is of wel goed is en verder doen met onze prachtige hobby en dan wel posten in het juiste gedeelte :)

Peace out Brothers.

beste mensen.

het opsplitsen in subforas heeft in het verleden altijd geleid tot dit soort discussies.
vanaf het opsplitsen van vliegtuigen nasr vliegtuigen elecytro/brandstof aan toe !

zo lang ? ja zo lang.
en uiteindelijk is het er altijd beter van geworden.

mensen die nu miepen over dtaadjes die nog fout staan ?
kom op zeg.

krijgen we nog effe de kans om te verplaatsen ?
of steek je zelf even die uren erin om dat te doen?

voorlopig blijft de opzet zoals hij is.
naast de minimale negatievelingen zijn de reacties overwegend positief.

vullen die subforums ;)

gerard.

heren.

na overleg heb ik ervoor gekozen de discussie weer terug op open te zetten hier.

ik heb ook pbs gekregen van gebruikers welke het niet erg netjes
vonden hoe ik de zaken verwoord heb hier.
het is niet de bedoeling geweest mensen hier te kakken te zetten en daarna de boel te sluiten omdat ik geen weerwoord kan hebben want zo steek ik niet in elkaar.

wel hoop ik dat het bespreken van de forums door kan gaan in een positieve sfeer.

ook ik zal voortaan een keer vaker zuchten en eens wegklikken als mij de emoties oplopen.

tenslotte ben ik niks meer dan een ander , een enthousiaste modelbouwer.

gerard.

I've got big balls
And they're such big balls
Dirty big balls
And he's got big balls
And she's got big balls
But we've got the biggest balls of them all

Back