Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb tot nu toe geen een bedrijf hier gezien wat zich aan de regels houdt namelijk? Grappig dat je dat aangeeft?
Wetgevingstopics verplaatsen zou ik me nog in kunnen vinden, maar waar naartoe? Gezien de impact die de voorgestelde veranderingen kunnen hebben (voornamelijk op de vliegers), lijkt het cafe me niet echt de beste plek.
Hallo Ad,Oorspronkelijk geplaatst door Ad Bakker![]()
Wat ik toch wel regelmatig zie gebeuren is dat er gesuggereerd/geconstateerd wordt dat een topic in een verkeerd (sub)forum is geplaatst. Als dat aan de moderatoren wordt gemeld, wordt deze dan ook altijd verplaatst.
Laat ik als geïnteresseerd "buitenstaander" nu eens een voorzetje maken op grond van de diverse bijdragen.
Subfora maken op de volgende onderwerpen:
- MC Algemeen
- MC Beginners
- MC Bouwverslagen
- MC Besturingselektronica
- MC Luchtfotografie en -video
Ik heb overal MC (MultiCopters) voorgezet omdat dan in een lijst van topics het direct zichtbaar is dat het uit het Multicopter forum komt. Je kan natuurlijk ook gewoon achter allemaal "Multicopters" zetten (bijvoorbeeld "Bouwverslagen Multicopters), maar het wordt dan allemaal wel lang, zeker als je ziet hoe subfora in forumlijsten worden weergegeven.
Ik zou zeggen: schieten maar:grin:.
Groet,
Ad Bakker
Om even in te haken op jouw voorstel.
Mochten er subs gaan komen...
Dan zou ik er geen aparte "beginners sub" bijzetten, daar dit prima past in het stukje Multicopter Algemeen.
Plus de kans is groter dat de mensen met meer ervaring hier minder snel in zullen kijken.
Waardoor er minder kans is op een gewenste reactie.
De indeling zou na mijn idee dit kunnen zijn:
(Main sub) MultiCoptersZoals het nu is en waar alle algemene en beginnersvragen direct geplaatst kunnen worden.
(sub) MultiCopter Bouwverslagen- Bouwverslagen spreekt voor zich. (eventueel waarbij de TS meer recht heeft om zijn topic schoon te houden/vegen)
(sub) MultiCopter (Besturings-)Elektronica
(sub) MultiCopter Luchtfoto's & Video
(sub) MultiCopters Cafe
- (Besturings)Elektronica is vooral gericht naar alle FC's en ander specifieke MultiCopter elektronica.
- Luchtfoto's & Video spreekt ook voor zich.
- MultiCopters Cafe is er om lekker te kunnen OuweH..ren, of om Meetings te organiseren,
of om te discussiëren over "van alles en nog wat" enz...
De stickies die er nu al zijn, worden onderverdeeld in waar ze het beste thuishoren.
(sub) MultiCopters Overige hardware Multi Frames, landing gear, props etc..