Multiknikspant Eurokotter

Mmmm, bouwverslag op HOLD.
Ik ben (nog) geen botenbouwer (maar wel afkomstig uit een vissersfamilie).
Soms kom je dan een bouwverslag tegen dat je echt pakt. Dit is er zeker één van.
Alles in één ruk door- en uitgelezen. Wat een creativiteit, kundigheid en vernuft.

JP

Multiknikspant Eurokotter.

Hallo Jeppie.

Ja inderdaad, het verslag gaat even op hold maar de mooie platjes komen er straks wel aan. Maar leuk om te horen dat je even het hele verslag hebt gelezen. Was je wel even mee bezig dus.

Maar we gaan even verder met de Saphir Ned 104.

Groet Paul UK-104

Heren.

Even een tussendoortje.
Hier even een paar plaatjes van de hobby en modelbouwbeurs in het FEC te Leeuwarden.

Uploaded with ImageShack.us

En tot slot nog even mijn nieuwe vriendje, echt een heerlijk kereltje.
Ik heb hem maar SNOEPIE GRILL genoemd.

Tot zover maar weer.

Groet Paul UK-104.

multiknikspant Eurokotter.

Yes heren.

Het is gelukt. Vandaag een filmpje gemaakt, en staat inmiddels op
Yuo-tube.

gqCIcHIiqbg[/media] - YouTube

Is nog niet zo lang maar het begin is er.
Maar even een oproep hierbij!!!! Wie van de heren weet hoe ik dit filmpje in de juiste rubriek zet, bijvoorbeeld bij modelboten.

Groet Paul UK-104,

Ik hoor het graag even.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je bij mijn bericht op quote drukt, zie je hoe het is gedaan...

Hij staat hier toch ook goed ?? !!
[ youtube]gqCIcHIiqbg[/youtube] dit regeltje maar dan zonder spatie , de code die achter het "=" plaatsen.

Ziet er mooi uit. Heeft ook best gang, misschien zelfs een beetje te snel? Het lijkt trouwens een beetje alsof de boeg dieper ligt dan de achtersteven. Misschien gezichtsbedrog, of er moet nog wat gewicht achterin.

Ziet er mooi uit. Heeft ook best gang, misschien zelfs een beetje te snel? Het lijkt trouwens een beetje alsof de boeg dieper ligt dan de achtersteven. Misschien gezichtsbedrog, of er moet nog wat gewicht achterin.

doet die eurokotter van mij ook komt door de bulb als ze stil ligt dan ligt ze op de waterlijn

Hij staat hier toch ook goed ?? !!
[ youtube]gqCIcHIiqbg[/youtube] dit regeltje maar dan zonder spatie , de code die achter het "=" plaatsen.
En als er nog meer in de link staat, alleen het stuk tussen v= en de ampersand.
you....v=<code>&nogmeer...

Mooi vaarbeeld, de boeg in de golf duwen is een eigenschap van alle verdringers. Sleepboten hebben er ook een handje van.

Laatst bewerkt:
Back