Multiplex DOGFIGHTER (nieuw model voor 2011)

• Topicstarter Topicstarter MeX101
  • Startdatum Startdatum
shit moet ik toch nog langer wachten.

vielen dank für Ihre Bestellung
leider waren die wenigen Dogfihter die Multiplex uns geliefert hat innerhalb eines Tages vergriffen,wir haben keine mehr.
die nächsten sollen im laufe der nächsten 2-3Wochen wieder lieferbar werden (habe mit Multiplex telefoniert)
wenn sie nicht solange warten möchten bitte ich um kurze Info ,werde Ihnen dann sofort den Betrag zurück überweisen.
bitte um Entschuldigung

mit freundlichen Grüßen
W&W Modellbau
Willi Stolz

Laatst bewerkt:
Hierbij nog enkele foto`s.

Aangezien bij dit model de motor ver naar achter ligt heb ik een verlengde prop opnemer moeten halen. Gewone prop met spinner gaat niet. Uiteinde van motor as ligt bijna gelijk met voorkant neus van toestel. Vlieg hem met hoogte en rolroeren.

Gisteren eerste keer met de dogfighter gevlogen. Heb ook funjet met multiplex ultra setup. De dogfighter met de axi gaat de funjet voorbij. Naar mijn beleving is toestel niet gemaakt voor heel hard te vliegen, maar kan wel bijna volgas scherpe bochten nemen.

Vlieg nu met 9 x 6 prop, wil 8 x 6 gaan proberen.
Lipo graupner 3s 2600 mA (45c). Vliegtijd 5 min, restcapaciteit 35%.

Leuk toestel waar veel plezier aan te beleven is.

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind het een smakelijk kistje!
Kopen zou ik hem ook direct, ware het niet dat ik nog 3 nieuwe op de plak heb liggen. :roll:
Misschien moet mijn spacescooter maar eens met pensioen. :yes:

Hi,

hoe zit je zwaartepunt, met de batterij zo ver naar achteren ?? moet je dan geen gewicht toevoegen in de neus ?

Hi,

hoe zit je zwaartepunt, met de batterij zo ver naar achteren ?? moet je dan geen gewicht toevoegen in de neus ?
Zo te zien ligt de accu redelijk op het balanspunt, of net er achter. Met een dikke 35mm motor voorin komt dat dus helemaal goed. :yes: Multiplex kennende zal het niet echt noodzakelijk zijn om lood te plakken. ;)

Zoals de accu op de foto in het toestel ligt is het zwaartepunt goed. Regelaar ligt direct achter de motor. Geen last van warmteontwikkeling in het toestel.

Shit duurt wel erg lang bij multiplex voordat ze eens voorraad leveren.

Het zou toch half sept volop leverbaar zijn ?

Tijdens de beurs in Dortmund werd verteld Juni leverbaar ik had waarschijnlijk ook naar het jaartal moeten vragen blijkbaar :) :) :)

Shit duurt wel erg lang bij multiplex voordat ze eens voorraad leveren.

Het zou toch half sept volop leverbaar zijn ?

Tijdens de beurs in Dortmund werd verteld Juni leverbaar ik had waarschijnlijk ook naar het jaartal moeten vragen blijkbaar :) :) :)

Zijn toch volop leverbaar? Il heb er zelf al 3 ineengestoken voor kameraden :-)
Bij albatros in Antwerpen, in zwijndrecht en bij ballien in Antwerpen zijn ze voorradig ... :cool:

Gr,

Christophe

Zijn toch volop leverbaar? Il heb er zelf al 3 ineengestoken voor kameraden :-)
Bij albatros in Antwerpen, in zwijndrecht en bij ballien in Antwerpen zijn ze voorradig ... :cool:

Gr,

Christophe

Shit hoe kan dat nou dan weer ik heb hem nog steeds niet waarschijnlijk dat bovengenoemde in de winkel leverbaar want bij hun op de site staat alleen de RR versie.
In het land van herkomst nergens nog te koop

Multiplex DogFighter | Electric-motorplanes | Electric-motorplanes | Modelplanes | Models

BK DogFighter Multiplex 214250 [MPX-214250] - 89,91*€ : lipoly.de, Alles für den Elektromodellflug.

BK DogFighter Multiplex 214250 - Hobbydirekt Modellbau

DogFighter - Artikeldetailansicht - Unser Online-Shop

laatste site besteld en betaald

Ook in ned (maat van mij hier besteld) ook nog niets

Laatst bewerkt:
Back