Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Rene zei:Afgelopen Zondag (24-12-2006) me maiden gehad met de EG.
Het landen was echter een ander verhaal.....wat komt dat ding nog met een snelheid binnen zeg, pffffff.
2 landingspogingen mislukten doordat ik het veld overschoot. De 3e ging goed nadat ik ging cirkelen boven het veld en hem in het gras liet vallen.
Zou de remklep functie van de rolroeren een oplossing kunnen bieden tijdens het landen ? (omhoog of omlaag,weet het niet meer)
René
Fotor zei:Als je een RR-set (ready for radio) bestelt heb je alleen nog een ontvanger en een accu nodig. Als je de kale bouwdoos bestelt (op Duitse sites aangeduid als BK) moet je ook nog servo's, servoverlengkabels en regelaar kopen. Een NiMh accu kan je volgens mij prima gebruiken in dit vliegtuig.
Info over 'de site' kunnen we je zo niet geven. Over welke site heb je het?
In principe zouden je Futuba kristallen ook in andere ontvangers moeten werken.
Ferdy zei:Hai Maarten...
ik heb ook ziiten kijken naar de Yeti,.......
Je bent er tevreden overbegrijp ik?
Ben ook nog op zoek naar een ontvanger voor mijn setje namelijk..zie mijn laatste post in mijn draadje.
kan jij mij nog van wat info voorzien....
thnx
Ferdy
Ferdy zei:Koop hem los bij Natterer ... alles los erbij en je bent het mannetje... plus je ben voordeliger uit....
Voor jou bedrag zou je hem zlefs bruchless kunnen maken
EasyGlider €66
4x servo € 36.4
regelaar bruched € 19.60
ontvanger €20
opsturen NL 8,=
Batterij 8AFP1400AFP 22.00
BTW batterij haal je bij VapexTech
http://www.vapextech.nl/
suc6 verzekerd
Ferdy
Fotor zei:Het rekensommetje van Ferdy geeft je een easyglider ELECTRIC (=INCL motor!) met alles erop en eraan, alleen geen zender. Je moet hem inderdaad zelf in elkaar zetten, maar de handleiding is heel duidelijk met veel afbeeldingen. Je hoeft niet te snijden in de neus, de motor leg je er zo in. Dat kan een aap nog doen. Het bouwen is volgens mij voor iedereen te doen, en kan in een avond gebeuren, als je het rustig doet 2 of 3 avonden. Als je helemaal niet (nou ja, bijna niet) wilt bouwen moet je de RR-set kopen, dan hoef je alleen nog maar wat stekkertjes in je (nog te kopen) ontvanger te steken en (nog te kopen) akku aansluiten. Maar je kan maar een ding; of met een beperkt budget en een zeer beperkte bouwtijd de EG vliegen, of met een iets groter budget en een nog beperktere bouwtijd. Aan jou de keuze.
Ferdy zei:Koop hem los bij Natterer ... alles los erbij en je bent het mannetje... plus je ben voordeliger uit....
EasyGlider €66
4x servo € 36.4
regelaar bruched € 19.60
ontvanger €20
opsturen NL 8,=
suc6 verzekerd
Ferdy
Ferdy zei:Ferdy zei:Koop hem los bij Natterer ... alles los erbij en je bent het mannetje... plus je ben voordeliger uit....
EasyGlider €66
4x servo € 36.4
regelaar bruched € 19.60
ontvanger €20
opsturen NL 8,=
suc6 verzekerd
Ferdy
Ik zal mezeluf eens quoten![]()
EasyGlider €66 (de electric versie...lijkt meduidelijk, toch???)
4x servo € 36.4 (Servo 11Gram van Natterer zie hier)
regelaar bruched € 19.60 (LIPO FLY die staat hier ( natuurlijk ook voor NiMh))
ontvanger €20(Empfänger Compa X6 35 Mhz klikerdeklik )
om het af te maken 2 keer een 60cm verlengkabel voor de rolroerservo's ongeveer een euro of 3 a 4 per stuk
en misschien een beetje kleur op je zwever....
het linkje voor de accus heb ik je al gegeven, ( tenzij je natuurlijk zelf al wat hebt liggen.????
Nu alleen nog een zender, maar ik ga er van uit dat je die hebt ...toch????
groeten
Ferdinand