Koop er gewoon voor die 7 dollar een programmeerkaartje bij. Krijg je absoluut geen spijt van 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
de aanschaf is ook niet het probleem. ik heb de regelaar al een tijdje en laatst ook weer wat onderdelen besteld bij HB-king. daarbij hadik die programeerkaart meteen moeten bij bestellen. niet gedaan. nu zou ik dus 2 weken moeten wachten voor ik het binnen heb.ik ga niet voor een ding verzendkosten betalen.
en ik ga van glas en epoxy een malletje maken voor een beschermings kap voor de onderkant van de romp. en voor over de hele lengte
Easy Star Bodyguard 100% Red Carbon Schale EasyStar bei eBay.de: Elektroflugzeuge (endet 06.12.09 19:17:08 MEZ)
ze verkopen deze dus ook op ebay maar voor dat geld maak ik dat zelf wel. als ik dan toch een malletje heb zij er dan nog mensen die intresse hebben in z'n bodyguard? zo ja ? dan besteed ik even wat meer aandacht aan de mal![]()
Nou... Dat hangt natuurlijk wel van de prijs afials ik dan toch een malletje heb zij er dan nog mensen die intresse hebben in z'n bodyguard? zo ja ? dan besteed ik even wat meer aandacht aan de mal![]()
Rayplay, die motor gaat niet veel doen op je EZ. Zie deze propmaten:
6 x 4 14.5 amps 160 watts
7 x 5 24 amps 252 watts
7 x 6 27 amps 278 watts
8 x 4 29 amps 297 watts
8 x 6 35 amps 350 watts
Helaas passen deze geen van allen. 5.5 is het grootste dat je kwijt kunt zonder dat je een stuk uit je rug vreet. (natuurlijk kun je er wel een stukje uit snijden, vooral als er een carbon buis onderdoor loopt)
Maar een 8" gaat echt niet lukken..
6x4 propellor past perfect zonder aanpassingen op de EZ* (ca. 2mm speling met romp).5.5 is het grootste dat je kwijt kunt zonder dat je een stuk uit je rug vreet. (natuurlijk kun je er wel een stukje uit snijden, vooral als er een carbon buis onderdoor loopt)