Da's niet de beste zender als je verder wilt (al zal ie wel werken voor de WH).
Je bedoelt waarschijnlijk 2.4GHz (eenheden!), dat werkt zonder kristallen. In je WH zal je dan ook een andere ontvanger moeten stoppen.
dan is het goed

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Da's niet de beste zender als je verder wilt (al zal ie wel werken voor de WH).
Je bedoelt waarschijnlijk 2.4GHz (eenheden!), dat werkt zonder kristallen. In je WH zal je dan ook een andere ontvanger moeten stoppen.
weten jullie of dit een goed setup is
accu:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 1800mAh 3S 20C Lipo Pack $9.50
motor:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : HXT 2835 (380S) 2200kv Brushless Inrunner $19.95
regelaar:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Hobbyking SS Series 25-30A ESC (card programmable) $9.23
prop:.?
wil zelf even melden dat ik het vliegen echt leuk begin te vinden.heb nu inmiddels 4 uur gevlogen met de ez en het gaat me al beter af. gister zelfs gevlogen met een stram windje .beetje trillende handjes in het begin maar toen hij eenmal de lucht in was ging het perfect. leuke was dat met de wind en een klein beetje gas je de ez heel mooi op ze plek kan houden. en alles wat er over het gemak van de ez verteld word kan ik ook bevestigenben er blij met de toestelletje en ik heb echt fun vlieg zelf bruchless met een 3s 2200mah lipo en daar kan je hem echt min 20 minuten mee in de lucht houden.