Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb hem eerst gevlogen met een 3000mah, zonder FPV spullen.Mijn eerste suggestie zou zijn alles FPV spullen eraf, een 3S2200 lipo erin, CoG goed bepalen en controleren of het dan vliegt (voor die setup is het toestel namelijk ongeveer gemaakt).
Dan heeft hij hetzelfde, moet ze naarmate het gas erop gaat meer worden uit getrimd worden naar links.Is het dan wel in orde
Het is een Easystar2, dus de elevator is het niet.Stel dat je toestel nog steeds naar rechts trekt kan het bijvoorbeeld een scheef ingelijmde (of is het een EZII?) elevator zijn waardoor het toestel constant de neiging heeft een bocht te maken.
Is het eerste wat ik heb gecontroleerd, de romp is recht.Kan zijn dat de romp niet helemaal recht in elkaar gelijmd is (zet een stippellijn over de onderkant precies over de naad en kijk erlangs, de lijn moet dan recht zijn)
Dit waren idd de voor de hand liggende dingen om te controleren.Eerst dingen uitsluiten, dan uitvinden wat het probleem veroorzaakt![]()
Tijd geleden dat er hier gepost is!
Afgelopen zondag mn eerste tree-kiss gehad met de Easystar II.
Weet nu waar het vandaan komt dat bomen magnetisch zijn. Uiteindelijk met hele lange ladder en wat latjes aan elkaar getaped de EZ* eruit weten te krijgen. Zitten paar kleine butsjes in maar valt alles mee. Enige is dat er klein hapje uit de vleugel is. Dit ga ik met stukje Elapor lijmen en tape-je erover. Vliegen zal ie!
Ik doe het altijd boven de waterkoker, werkt perfect! alleen niet te dicht erop houden, dan krijg je inderdaad een slangenhuid!