multiplex EasyStar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een 10A regelaar kun je later met een grotere kist niet veel meer mee. Denk dat je met de easystar al snel op het randje van de 10A zit als je ook maar een beetje power wilt.

waar kan ik in nederland online bestellen tis voor een regelaar 20 A voor een een borstel motor

dankje
nog iets met een 4 kanaal zender kom ik dan al ver voor in de toekomst anders is het beter om een beetje door te sparen

Volgens je avatar heb je heli-ambities :D
Je moet er dan wel rekening mee houden dat je dan al snel aan computerzender met meer kanalen toe zult zijn.

Heb je dat geld nu even niet koop dan een eenvoudige/goedkope 4-kanaals of kijk voor een tweede hands.

ja ik was plan om heli te vliegen maar dat is nog al kostelijk .en mirco was ook een mogelijk heid maar dan zit je binnen dus mijn keuze is nu modelvliegen dus hoeveel kanalen moet ik reken
ik heb een nieuw model gevonden ziet er een beetje zelfde uit en niet duur zijn er mensen die hem kennen SPACE SCOOTER

Met vier kanalen kun je:
Gas geven, richting, hoogte en rolroer.
Meer dan genoeg, voorlopig.

dankje
gaat in een eays star
Gewicht: 97g
Maße (LBH): 97 x 35 x 14 mm
2100mAh LiPo Pack 2s

super jongens van het eerst echt schade gevlogen van het weekend vleugel in tweeen en mijn vader in hetzelfde uur zijn romp in tweeen maar na een half uur met een biertje en een fles 2seconde lijm gewoon weer vliegen voor beginners als ons is dit gewoon super.

ps gaat nergens over maar dit is ook gewoon eens leuk om te berichten over dit toestel

groeten patrick

kamiel, die space scooter van multiplex is niet echt een begintoestel, wil je echt leren vliegen, koop dan een eazystar. Prijs is ongeveer hetzelfde.

ja dat weet ik al ben weest praten met mensen .wat ik nie vlug doe maar ja goed .die acus maak ik mij nog een beetje zorgen 93 gram lijkt toch veel voor de easy star

ik heb een motor zien staan voor later in mijn aesy star
Specifications:
Input voltage: DC7.4~14.8v
Max output power: 290W
KV value: 2800KV
Dimension: spindle 3.17x27.5x28mm
Weight: 58g (Approx.)
prijs 40 euro

Easystar has arrived :D Na volgende week maar ff inelkaar zetten, kom 'r deze en volgende week niet aan toe vrees ik.

Komt een SP400 7.2V in want denk dat de 6V op 8 cellen geen lang leven heeft :P

kamiel zei:
ja dat weet ik al ben weest praten met mensen .wat ik nie vlug doe maar ja goed .die acus maak ik mij nog een beetje zorgen 93 gram lijkt toch veel voor de easy star

Mijn "7 x 1400 sanyo's" wegen zo rond de 240 gram, en mijn standaard gemotoriseerde easy star heeft er niet de minste moeite mee. Maar echt lekker vliegt hij pas met de "7 x 1050 Kan" cellen. Gewicht zo rond de 170 gram. Dit toestel vliegt echter ook prima op 6 cellen.

Werd helemaal gek van dat rubber doppie van de Günther props dus heb de boor d'r maar door geragd en em op een SP400 meenemer gezet :P

sp400_01.jpg

Heb nog een 6x4 graupner nylon liggen. Moet wel zorgen dat het geheel niet meer dan 12A gaat vreten want dan fikt me regelaar af. :P

Volgens flyingmodels.org:

Günther (4.9x4.3) 269gram thrust 13610RPM @ 8.7A
Graupner (6x4) 293gram thrust 12150RPM @ 9.6A

Heb de 6x4 er op gezet, zo beter? :P (Past ook nog net)

Een remtrommel is alleen zo lekker goedkoop :P En voor de easystar meer dan voldoende power. Vliegt nog iemand mee bij ons op de club. Met de standaard motor vliegt ie al met een 3e gas. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back