Multiplex Funcub 2010

Discussie in 'Watervliegen' gestart door Mijnheer Rob, 9 feb 2010.

  1. fockarty

    fockarty

    Lid geworden:
    24 dec 2008
    Berichten:
    85
    Locatie:
    Volendam
    hoi, ik zit te overwegen om een funcub aan te schaffen als aanvulling op mijn funman. Ik ben bezig met het modelbrevet en figuren vliegen is best lastig met de funman en een beetje wind.... Daarbij lijkt de funcub een leuk vliegtuigje :)
    Kunnen jullie aangeven of de funcub dit beter aan kan? zo ja welke motorset is beter (lees voldoende, ook voor later)? http://www.natterer-modellbau.de/sh.../Multiplex/Power-set-FunCub-Tuning::8420.html of http://www.natterer-modellbau.de/sh...pecific/Multiplex/Power-set-FunCub::7878.html
     
  2. motomiggiej

    motomiggiej

    Lid geworden:
    17 jun 2012
    Berichten:
    70
    Beste leden heeft iemand een idee welke servos is moet gebruiken bij de multiplex acromaster. Ik zoek servos van hobbyking europe.

    Alvast bedanktt
     
  3. Norwen

    Norwen

    Lid geworden:
    17 jun 2017
    Berichten:
    97
    Locatie:
    Bergen Nh
     
  4. Sorcerer

    Sorcerer

    Lid geworden:
    24 jan 2005
    Berichten:
    73
    Locatie:
    Turnhout, Belgiƫ
    Omdat dit draadje alweer wat ouder is en ik mezelf een FunCub cadeau heb gedaan wat vragen.
    Ik heb een lege kist gekocht en zou mijn motor en servo setup bij HK bestellen.
    Omdat er in dit draadje al verschillende links naar motoren etc. zijn gepost maar de producten zelf al ouder zijn en niet meer op de site van HK staan deze 2 vragen:

    • Wat is de meest ideale motor/prop/esc combinatie om vlot en toch lang te kunnen vliegen op een 3S2200?
    • Welke servo's raden jullie aan? Ik zou deze nemen voor hoogte en richting: 9018MG en deze voor rol en flaps: 929MG
    Thanks in advance!
     
  5. hobbyist

    hobbyist Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mrt 2009
    Berichten:
    5.289
    Locatie:
    Noord Brabant
    Voor de motor kan ik je geen advies geven, bij de servo's wel!
    Gewoon allemaal dezelfde servo's toepassen, 929MG is daar prima voor geschikt.
    Stelkracht en snelheid is meer dan voldoende.
     

Deel Deze Pagina