Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zal binnenkort (eindelijk) eens een waterroer gaan monteren. Bestelling is uiteindelijk gelukt, heb ik een incomplete set gekregen...Gemeld, met plaatjes erbij van nog dichte verpakking. Tower hobbies gaat nu op hun kosten nieuwe toesturen (duurt allemaal even, maar aanhouder wint hahaha).
Hij is wel mooi geworden hoor, veel mooier dan standaard zo!
zie hier het filmpje, let niet op de landing die is heeeel slecht maar ik twijfelde of ik nog een rondje zou doen of landen, en het was toch landen geworden maar zie voor jezelf...
ach...Je kan het ook andersom bekijken. De funcub is niet kapot. Dus een prima landing..![]()
@Mijnheer Rob,
wellicht is mij het een en ander ontgaan,maar over welk type waterroer heb jij het?
Ik ben bezig de voor mij interessante aanpassingen voor de FunCub te bekijken en te verzamelen, voordat ik mijn FC ga bouwen.(ligt al klaar)
Ik heb de originele setup maar geen trillingen, maar iemand bij ons op de club heeft ook een originele setup maar;
- Heeft last van trillingen
- Heeft een groter richtingsroer
- Is zijn 2e FC waar hij last mee heeft.
- Heeft het probleem kunnen oplossen daar alluminium in de motormount te verwerken en ook in de neus.
Zou dus wel degelijk kunnen dat MPX zijn FC veranderd heeft. Sterkere neus en kleinere rudder.