Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zo mijn probleem met het trillen is opgelost .
ik heb een dikke trespa plaat genomen ,en daar een motorschot van gemaakt ,weg probleem met het trillen ,er kunnen nu ook zwaardere accu,s in van 3300 mah .geen problemen meer
En ik heb ook mijn eerste sleep gedaan vandaag,man wat is dat een mooi werk ,dat ga ik zeker vaker doen .
gr paulus
je kan ook een alu motorschot kopen als optie voor dit toestel, die heb ik er namelijk in gezet en ook ik vlieg met iets sterkere accu's van 3000 mah ook hier geen enkel probleem mee.
Bij ons op de club vliegen denk ik zo,n 4 of 5 fucub toestellen, niemand heeft problemen met trillingen, alleen hebben wij wel de props gebalanceerd en een goede motor genomen met een 5mm as ( robbe Roxy )
Ik heb in de romp en op de lipo klittenband gelijmd, en dit houd al voor een groot gedeelte de lipo waar hij moet zijn. Over de lipo heen, door de romp heen, naar de onderkant heb ik een boterhamzakclipje ( wat een woord) die ik aandraai.
Dit geheel hield altijd goed maar vandaag, toen ik wat meer loopings/inverted aan het oefenen was kwam de accu een aantal keer los.
Hoe hebben jullie dit opgelost?
Ah dan snap ik nu waarom sommige mensen klagen over het te zwakke landingsgestel...