Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nee maar een latje kun je beter niet doen, heeft in mijn ogen niet veel zin, ikzelf heb er aan de onderkant van neus tot halverwege de vleugels een 4mm carbon in zitten, hij stuiterde een keer recht op zijn neus maar mankeerde niets dus dit is erg sterk, na het per ongeluk uitgetest te hebben
'Vraag
Ik lees dat je de romp niet mag schuren , zou deze verzwakken. klopt dit? ik wel hem namelijk netjes afwerken / spuiten
Ik lees ook dat men een glasvezel matje gebruikt om de boel sterker te maken is dit nodig?
thanks for the input
Als je hem opschuurt met een fijne korrel maak je hem echt niet zwakker. Er word wel glasvezel gebruikt waar de motor steun komt te zitten alleen is dit misschien nodig bij 5s of meer. Nou vind ik deze constructie erg sterk aanvoelen bij de ultra de oude versie heb ik nooit in me handen gehad dus dat weet ik niet. Alleen zou ik wel een alu motor steun erbij kopen ik dacht dat deze er al bij zou zitten maar bleek alleen bij de tuning set van multiplex zelf te zitten De steun die erbij zit is van plastic op zich prima maar het monteren gaat gewoon kut en voelt ook best 'chinees' aan...
Nope, ik weet niet wat ik met de rug afdekking moet doen.
Ik kan et er gewoon oplijmen en die motormount erop meppen zodat et permanent gelijmd zit,
of zou het verstandiger zijn om dat op een of andere manier los te houden?
Die BD5 kreeg ik anders niet fatsoenlijk uit elkaar hoor.
Ik kan wel sporadisch een dotje por erop doen zodat het er niet vanaf sodeflikkerd,
maar heeft die motormount dan nog wel voldoende "pak" om zichzelf er niet weer vanaf te draaien?
Ik kan wel de hele motormount eraf schroeven trouwens hoor,
dus als het moet kan ik er nog enigzins bij.
Ja ik lijm et ding maar gewoon dicht, dat komt dan wel goed.
Dat verven wordt ook nog zoiets, ik ben nog niet echt overtuigd van die acryl iig. :')
Ik denk iig dat ik het maar lekker simpel fluorgroen/zwart houd.
Ach, dat acryl blijft op je scoot ook zitten die amx is weer van ander materiaal natuurlijk he.... (en er zat al verf onder, weet ook niet of dat dezelfde is als wat ik gebruik..)
Overigens zit het er nog steeds op bij die amx. Waren schilfertjes die los kwamen van beschadigd schuim (alweer gefixt en goed getest OF het blijft zitten: ja!)
MAAR ik zou hem gewoon op dezelfde manier spuiten als de space scooters... buik wit, vleugels een kleurtje. (evt wat zwart)
Ja op die scoot blijft et wel zitten ja, want die raakt de grond nooit.
Die funjet land altijd op zn pens dus dat acryl vliegt denk ik, net als bij de BD5, om je oren dan.
Ik zou et doodzonde vinden als die funjet eruit komt te zien als de BD5.
gewoon net als je spacescooter doen joh. Dan is het ook goed zichtbaar
trouwens, als je die acryl aflakt (met verdunde meubellak) blijft het wel zitten hoor.... Zo doet de depron koning het ook met zijn depron modelletjes... en die landen ook allemaal op hun buik.
Gitsa meubellak op waterbasis gebruikt hij geloof ik...
Die motip blijft ook niet helemaal 100% zitten.
Het probleem is dat die verf moet kunnen hechten, en ook nog eens flexibel moet blijven.
Hoe dat zit met meubel lak weet ik niet, maar als die acryl niet blijft plakken kun je smeren wat je wil denk ik.