Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
scoutcow zei:tja, in de handleiding staat uitdrukkelijk vermeld dat je het absoluut niet met epoxy moet lijmen...
Ik weet niet hoe het met de SS zit, maar ik heb net een Freescale SportWing gebouwd (nou zeg maar aangekleed want de hele vleugel is één stuk schuim). Je kan de SportWing krijgen in twee versies, één van wit schuim, die moet je met epoxy lijmen, want secondenlijm lost dat schuim op. Er is ook een blauwe versie, die is iets zwaarder... maar die moet je juist met sekondenlijm (en aktivator) lijmen! Epoxy zou niet hechten op de blauwe versie... gek hè.Rhelie zei:Die scoot kun je bijna met alles lijmen ! Epoxy, gewone CA (dus niet die speciale CA voor piepschuim)
http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=47496Super Snackman zei:Hallo allemaal,
ik heb een Space Scooter RTF gekocht en mijn eerste vliegervaring is niet erg positief. Mogelijk komt dit doordat de accu niet goed opgeladen was.
Ik heb er een Hitec CG 207 lader bij gekregen, die 2A kan laden. Nu had ik er eerst een simpele telefoon adapter 12v 300ma op aangesloten, maar dat lukt niet echt![]()
Nu heb ik mijn computervoeding gepakt voor de 12v, deze zou toch zeker genoeg amperes moeten kunnen geven. De lader deed het prima, het viel mij alleen op dat mijn accu binnen een half uur zo gloeiend heet werd dat deze met de blote hand niet meer aan te raken was.
Wat zou hier aan de hand kunnen zijn? De lader moet volgens mij automatisch uitschakelen...