MVB aanpassingen 2009

Hee RCW,

ben je er al uit met het instellen van de regelaar op je nieuwe zender?

Gr,
M

Ga ik woensdag mee aan de slag. De regelaar lijkt me niet het probleem. Krijg ik het niet voor elkaar, dan ga ik de Spekrum servo inbouwen. Dit om te bekijken of de servo evenver uitslaat.
En anders ga ik Zaterdag langs PK ( komt de zender vandaan) Hopen dat zij me kunnen helpen. Zo ook met the shocks!

Heb voor as. zondag de gedachten om toch maar m'n 12T brushles/2s Lipo erin te zetten. Pinion 20/21/22.

Groeten,

Rinaldo

Hier de overzichtfoto's van ons circuit voor 2009! Met dank aan Flipside

bewerkt1.jpg

bewerkt2.jpg

bewerkt3.jpg

Hey gasten van de MVB,

Vandaag weer prima naar m'n zin gehad. Leuk ook hoe mijn (pleeg) zoontje werdt onthaalt!(met z'n stock TT01/Subaru) Zegt veel over de mentaliteit bij de club!

@ hansie: Wil je nog even het mail adres van de club doorgeven. Ben ik vergeten te vragen...
@ Somerwil: Ga je nu ook een slash kopen?

Groeten,

Rinaldo

Ik vond het erg leuk om bij jullie te mogen rijden heb erg veel lol gehad! Wat kunnen die slashes klappen maken zonder stuk te gaan, geweldig!

Ik vond het leuk om eens met de Slash van RCW te mogen rijden. Rijdt echt heel tof! Of ik er zelf een ga kopen weet ik nog niet... Eerst verhuizen, dat heeft prioriteit. ;-)

Mike

Ik kon het niet direct vinden, maar waar ligt deze baan eigenlijk? Heb wel interesse om een keer langs te komen met mijn Rustler VXL (als dat mag natuurlijk).

EDIT: zojuist jullie site gevonden, nvm.

Laatst bewerkt:
Gewoon eens komen rijden! Dat is wat er vanuit de MVB word gesteld. Als je regelmatig (wekelijks) komt rijden vragen zij je of je lid wilt worden van de club. Ikzelf ben lid in wording...Niet alleen het circuit spreekt me aan. Ook de mentaliteit tussen de rijders onderling vind ik helemaal top!:p

Maar misschien spreek ik voor mijn beurt, en moet de (bestuurs)leden van de MVB hun woordje laten doen;)

Wekelijks rijden wordt het in ieder geval niet, daarvoor is de afstand voor mij te ver.

@ bricks, ik lees hier veel over Slashes en heb op internet een paar Rustlers gezien, die ERBE past er vast wel bij.

Een wat? ERBE?!

We rijden in de traditionele off-road klasses: 2WD en 4WD buggy en Truck (2WD). De 2WD is landelijk de grootste, op clubniveau zijn 2WD en 4WD ongeveer gelijk in aantal. De truck was altijd erg populair maar is nu wat in aantal deelnemers afgenomen.

Naast deze traditionele klasses rijden we een Sportsman klasse waarin we in het begin ook de Slashes laten rijden. In deze klasse mag ALLES rijden waarmee je de baan over denkt te kunnen komen. Wel zijn er natuurlijk een aantal redelijk voor de hand liggende huisregels waaraan iedereen zicht dient te houden. Met gezond verstand kom je echter al een heel eind.

Buiten de wedstrijden om maakt het al helemaal niet uit waar je mee rijd. Het enige wat echt verboden is, is brandstof. Iedere elektro auto met enige off-road capaciteiten is welkom op onze baan!

Gr en mogelijk tot binnenkort,
Michael

@ bricks: Als jij denkt zoveel vermogen op een off road baan kwijt te kunnen:confused:
Met alle respect, ik vind de E Revo een mooie auto. Maar denk dit het meer een freestyle auto is. of je moet je linkervinger heeeeeeel goed afgericht hebben;)

Ik heb eerlijk gezegd géén idee hoe de revo zich zal gedragen op een off road baan. Maar ik begrijp dat er niet veel revo's zullen rondrijden.
Uit de eerder antwoorden in deze post, kwam de suggestie het maximum vermogen in de set-up lager te zetten. We gaan het wel beleven.

Niet meer dan 4S een goed afgestelde throttle curve en een goede linker vinger en dan zal hij niet teleur stellen. Er zijn al tientallen wereldkampioenschappen gewonnen met de Revo dus zo slecht zal hij echt niet presteren :)

Wat ik me afvraag waarom zou je er niet goed mee kunnen rijden?

De baan is wat ik heb gezien groot genoeg voor een 1/8 right?

Wat ik me afvraag waarom zou je er niet goed mee kunnen rijden?

De baan is wat ik heb gezien groot genoeg voor een 1/8 right?

succes :D

Sommigen staren zich ook blind op dat offroad gedoe merk ik.

een DIKKE VETTE SNELLE motor/regelaar helpt je echt niet! Zeker niet op een 1/10 baan zoals MVB.
Op hoge(re) grip banen (zoals natte klei of blue groove) daar kan je dat -eventueel- wel kwijt als er geen te grote putten zijn en jij met een autotje kan rijden.

Moet wel lachen zijn om de jongens die hier zitten te pochen met al hun power later op een glad circuit te zien rondrijden/schuiven/driften/naast de baan eindigen. Héhéhéhé :)

Back