MVB short course shoot-out 2011

AE zit ook in de sponsoring van dit evenement. gisteren bevestigd :p

inschrijvingen zijn nog steeds open, dus geef je op

jullie zijn toppers !!!!!!!

nu nog 1tje en we zitten op nummer 30.. wie o wie wil nummer 30???

30 is ook een mooi getal voor de hoofdprijs in de loterij :D:cool:

geweldig mannen !!!! 32 inschrijvers nu.. goed zo. maar ik wil graag naar de 50

we hebben nog ruimte

dit gaat de grootste SC wedstrijd in Nederland worden tot nu toe. :D

Ik rij bij ons in Vlijmen (volgens mij aardig dezelfde ondergrond nl ook klei) met Pro-line Bow-tie voor en Pro-line Calibers achter.

Dit omdat ik zelf vind dat ik teveel grip in de langzame haarspeldbochten heb met Calibers voor. Waardoor als het ware ik teveel overstuur krijg. (achterkant breekt uit)

Met de bow-tie heb ik voor mij gevoel dat ik iets minder grip voor heb waardoor ik meer onderstuur heb maar dat corrigeer ik. (glij iets over de voorbanden de bocht in)

Maar ik denk dat dit naar ieders zijn eigen smaak is natuurlijk...
Ik heb op MVB nog nooit gereden en ik zou morgen op MVB gaan rijden maar dat word niets door het weer helaas

Laatst bewerkt:
stock traxxas slash 4x4 VXL = ergens tussen 14T, 15T pinion op stock spur
Asso sc10 4x4 pinion 13,14T op 62 spur 48dp

verdere auto's weet ik niet meer uit het hoofd, maar als je pinions 13,14,15 meebrengt voor je wagen zit je zeker weten goed

owja lekker slim van mij;)
ik heb een slash 2wd mamba max pro met een 4600kv motor, wat voor tandwielverhouding raden jullie voor deze auto aan?
bedankt voor de info! en pinions heb ik genoeg;)

dan neem ik aan dat je op standaard spur 32dp rijd? weet ff het aantal tandjes niet uit mijn hoofd.
ik dacht 86T. ook hier zou ik rond de 16T gaan zitten of zelfs naar 18T. misschien dat iemand dat kan verifiëren

ik weet ook niet hoe "bekend" je bent met je wagen.. hoe meer ervaring je hebt met je auto enzv..

je hebt pm.

ik rij met 32p gearing en heb de beschikking over twee spurs (54 en 58 tooth) en over 5 pinions ( 9,10,11,12,14 tooth).
dan zou dus mijn 11 op 54 dicht in de buurt komen van de door jou aangeraden 18 op 86.

kheb er zin in!

grtz,
Arjan

Back