MVC Swentibold, wie vliegt wanneer

Zoals de kop al zegt, een draadje om even te laten weten wanneer je vliegen gaat, hoe laat ongeveer en of je nog wensen hebt.

Van het bestuur de vraag hiervoor dus hopla.

En aangezien de meeste leden ook hier rondhangen is het wel handig.

Doen we het alsvolgt:

1. Datum
2. Ongeveer tijd
3. Vragen/wensen/overig

Groet Raoul

1. Woensdag 28 oktober
2. Ongeveer 12.00 tot het niet leuk meer is
3. Geen

Ondervoorbehoud kan ook donderdag worden, hangt af van wanneer ik de tafel wil schuren :p.

Woensdag 28 oktober
vanaf 12.00 uur
als er een instructeur aanwezig is....

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee he Raoul ben jij er ook haah

grapje zelf zel ik er ook zijn rond de klok van 1300 uur. aangezien ik dit nu type zal het wel 13:15 worden.

Morgen bij goed weer zelfde tijd.

Hoi Bram de Kluys komt ook samen met opa en een vriendje na 14.00 uur.:p:cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
Was vandaag een mooie dag, lekker gevlogen, 2 nieuwe leden hun brevet. Wat wil een mens nog meer :).

Was inderdaad schitterend weer, en..... Jeffrey en ik hebben het brevet. we zijn erg blij ermee, en willen iedereen die ons hiermee geholpen hebben bedanken.

morgen (donderdag 29 oktober) rond 13.00 uur een stukje vlaai?

Hmmm, nu wordt het toch wel erg verleidelijk morgen alsnog te komen :).

Denk er nog even over na (tafel moet ook gebeuren) en laat wel wat weten voro het eind van de dag.

En uiteraard: HIEPERDEPIEPHOERA!

Gefeliciteerd

:) Jefrey en :) Jef,

van harte gefeliciteerd met het behalen van jullie brevet.....en nu maar lekker veel vlieguren maken.

Vrijdag is deze jongen op het veld met zijn kisten. Ook zal ik mijn goede oude trouwe twinstar meenemen, kan er tevens meegevlogen worden door mensen.

tot vrijdag

ik heb een leuke dag gehad lekker kunnen vliegen alleen ik had een luie lipo (lijkt mij wel) maar die moet nu oke zijn volgens theo:D

morgen ben ik een dagje weg maar hoop dat ik vrijdag er weer ben met mijn twinstar

en gefeliciteerd met jullie brevet hoelang hebben jullie er nu over gedaan?

Laatst bewerkt:
hahaha het filmpje ik dacht steeds als je iets meer naar rechts vliegt zie ik mezelf en dan had ik daar brokkepiloot bij geschreven;)

Haha, nops hang graag in hoekjes rond, beetje duistere dingen te doen. En brokkepiloot is nergens voro nodig joh, je vliegt toch hartstikke goed man!

3x proberen is geen brokken, moet eens weten hoevaak ik nog een extra rondje maak ;).

En voor meer sfeerbeelden (leuk trouwens dat dit draadje goed loopt) hierbij nog de heks van Theo, het was een duistere dag vandaag :p

100_2638.jpg

100_2633.jpg

100_2624.jpg

En morgen nog zo een dag, hmmm, vliegen of tafel schuren, hmmmm ....

Back