Nationaal Modelvliegkamp 2009

mag ik een tip geven?

als je virtual clone drive download(gratis programma kan je dat soort bestanden uitvoeren zonder te branden. mij maakt dan een virtuele cd station die gewoon te zien is in windows verkenner. als je dan op dat station rechter muisknop klikt, virtual clone drive en dan mount, kan je de iso selecteren en afspelen.

Nope, je bent niet de enige, bij mij nu 30-40KB/sec, 16uur resterend... (alleen de film iso)

@paul

ken je (bit)torrent? Misschien een torrent aanmaken, dan kan iedereen rustig downloaden en stoppen en de volgende dag weer doorgaan, nu kan dat niet. Ook wordt de downloadsnelheid voor andere steeds beter, omdat meer mensen gaan "uploaden" (ook al tijdens het downloaden)

Wat me ook te binnen schoot. Je kunt de server van niek gebruik (airtoimedia)

Laatst bewerkt:
@paul

ken je (bit)torrent? Misschien een torrent aanmaken, dan kan iedereen rustig downloaden en stoppen en de volgende dag weer doorgaan, nu kan dat niet. Ook wordt de downloadsnelheid voor andere steeds beter, omdat meer mensen gaan "uploaden" (ook al tijdens het downloaden)

Goede suggestie. Torrent is beschikbaar via de site.

Groeten,

Paul

Nou, ook maar aangezet, gaat nog niet heel erg snel.
En de enige met 100% upload niet... (Paul?)

Nou, ook maar aangezet, gaat nog niet heel erg snel.
En de enige met 100% upload niet... (Paul?)

Ja, gaat nog steeds over hetzelfde lijntje als de directe download, maar hoe meer mensen hem uiteindelijk binnen hebben, hoe snelle het op den duur gaat.
Geduld is een schone zaak en de foto's zijn natuurlijk ook al gewoon te bekijken via de site.

tot nu toe snap ik niets van die torrents, krijg alleen maar korte files binnen en geen files van het kamp.........

Is er geen directe link waar ik alles kan weghalen??????????

@theo

je hebt een zogenaamd "torrentprogramma" nodig die om kan gaan met die torrents. Voor no-nonsene bittorrent downloaden zou ik voor utorrent gaan. Vreet bijna geen geheugen en werkt makkelijk.

De torrentfile die je binnenhaalt is eigenlijk niets meer dan een snelkoppeling naar het eigenlijke bestand:). De torrentclient verbind je dan uiteindelijk met andere "peers" die het bestand ook hebben en daardoor kun je de file binnenhalen.

Download - Torrent - a (very) tiny BitTorrent client

Dank je fabian, heb die torrent opgehaald en probeer nu de file binnen te halen, maar helaas nog niks.

Zal eens afwachten wat er gaat gebeuren

Moderator mode; Torrents Foei!

prive mode: Fabian, je kutn veel beter op mijn speed server hosten!

Torrents mogen, en zijn 100% legaal en mogen dus hier ook besproken worden zolang de content maar legaal is.

Ik zie nu 5man utorrent, 1 azureus (belg) en 1 transmission (wat ik niet ken).
Ik gebruik ook utorrent.
Wat een amerikaan ermee moet is mij niet helemaal duidelijk...

Filmpjes trouwens bekeken, geinig, vooral harry.

Back