Nationaal Modelvliegkamp 2009

Wat ben ik blij dat ik niet naar dat kamp ga zeg.. slechte muziek uit van die 100Watt PMPO speakertjes, dus zwaar overstuurd.. phew :)

100 Watt RMS ja, is al beter dan die 5W cassete speler die ik eerst mee wou nemen.
Mijn versterker is met de juiste speakers wel tot voluit zuiver.

We zijn net klaar met inpakken, een hele klus want de Xtra Fun van Peter past niet door de deur, dus wij blij dat die caravan opklapbare ramen heeft :lol:

Zo, die auto zit goed vol!
DSC00695.jpg

Wat er allemaal inzit?
Edge 540 2meter, lastig zo`n grote vleugel
GrandChelem electro Q500 racer
swift
HK-450
En een graupner minni viper maar die gaat naar Yannic

Gisteren ben ik samen met collega Richard Branderhorst op bezoek geweest bij het Modelvliegkamp in Eibergen. We waren behoorlijk onder de indruk!

Degenen die de 40 pagina's hiervoor hebben volgeschreven weten het allang - maar het Modelvliegkamp is zeker iets wat je eens mee moet maken!

Stel je voor:

- Een prachtig vliegveld waar je de hele week op kunt vliegen
- Een stuk of 40 andere modelvliegers om je heen
- Goed verzorgd qua eten en drinken
- Vliegen op een gezellige en gemoedelijke maar ook veilige manier
- Altijd iemand in de buurt die je kan en wil helpen
- Kamperen direct aan het modelvliegterrein

Waar kun je zo veel vlieguren maken in 1 week? Waar vinden ze het niet erg dat je de hele dag over modelvliegtuigen praat? Waar zie je dingen met vliegtuigen waarvan je dacht dat ze alleen in de sim konden..? Juist ja, op het modelvliegkamp.

Het mag dan trouwens 'modelvlieg<b>kamp</b>' heten: de organisatoren Paul Beks en John Gardeneers doen er alles aan om het meer op een verzorgde all-inclusive 3 sterren vakantie te laten lijken! De catering wordt gebracht en gehaald, de koelkast is gevuld, er wordt van alles georganiseerd maar er hoeft niets...

Dit soort initiatieven juichen we bij de KNVvL van harte toe en waar mogelijk verlenen we ook steun. Maar het zijn de organisatoren en de gastclub (Eibergen) die het kamp samen met de deelnemers tot een groot succes maken.

Mannen, ga zo door en als het even kan ben ik er zelf volgend jaar ook bij!

Met vriendelijke groet,

Arthur Werner
Voorzitter KNVvL Afdeling Modelvliegsport

Hallo (Arthur),
Helaas zit ik al weer thuis :( Dus tijd om t forum ff te checken.
T kamp was dit jaar heel erg leuk xD, op naar volgend jaar...
Dan wel je brevet halen he Arthur ;) mn minimag staat klaar hoor.

Mzzl

Harm

Laatst bewerkt:
Ik ben ook maar eens gaan kijken in eibergen zondag. Misschien dat ik volgend jaar ook wel vrij ben rond die tijd.:p

Hier wat foto's..in mijn album modelvliegkamp 2009 staan er nog meer.

Iets hoger volgende keer peter, dan zien we de kist wat beter.;)

full

full

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben weer een beetje bij aan het komen, dit jaar was echt een superkamp. Geweldige locatie, geweldig weer (op woendag 1 bui na) en een geweldige gastclub.

Met uitpakken heb ik al gemerkt dat ik wat spullen mis, misschien heeft iemand nog wat gevonden? In ieder geval een gloeistick, en volgens mij heb ik ook nog iemands camerakabel. Morgen meer hier over.

Zo, ik ben ook weer wakker, heb gewoon 5 uur slaap ingehaald :D
Morgen eerst repareren, ik heb maar een kist zonder schade mee naar huis genomen...

Het veld was prachtig en een erg gastvrije club met een mooi clubhuis!

Ik ben er volgend jaar weer bij! :D

Tjaaaa.......

Dat was het dan alweer.
Wat een super kamp was t dit jaar weer :D
Ben nu alweer aan het kijken naar volgend jaar !

Fantastisch veld, Heeel gastvrije club , mooi clubhuis en het belangrijkst een fantastische Sfeer !
Gelukkig mocht ik alles op een mini discus 2C na heel mee naar huis nemen.

Ben heel benieuwd naar waar het kamp volgend jaar gaat zijn.

Groeten !

Yannic van Moerkerk.

Net thuis... om 22:00 :D

Ron en vader bedankt voor de rit. Lekker met Peter op m'n schoot :mrgreen:.

Nou ff in coma voor een uurtje of 14.
:sleeping:

Even een fototje van de midair met mijn Filip en Joris z'n Excel.
Ter vergelijking, dat paarse flapper ding aan de tip is dus al 1,5m spanweidte ;).

RichardenJoris.jpg

Back