Nationaal Modelvliegkamp 2009

@niek

dan moet ik de file wel binnenhebben. En uploaden naar jou webserver duurt véél te lang voor dit formaat (5 Gb), voor mij zal dat bijna 20 uur duren ofso..., dit is voor een file van dit formaat ietwat beter(tenzij je razendsnel kunt uploaden naar jou server)

Ik up nu rond de 50-60kb/s, terwijl alle instellingen me zeggen dat meer mogelijk is... Zou de internet verbinding niet meer doen?

klopt, is ontzettend traag. op 11 uur pas 1,26 GB binnen.... downloaden nu met 20 kB/s, uploaden nu met 16,2 kB/s

De meeste consumentenverbindingen zijn asymmetrisch, wat wil zeggen dat je download hoger is dan je upload.

Toch zou zo'n beetje elke geleverde consumentenverbinding van tegenwoordig vrij eenvoudig boven de 60kb/s moeten kunnen uitkomen.

ik heb hem nu ingesteld op 60, anders kan ik zelf niet behoorlijk internetten(bij volle upload merk ik dat ik aanzijnlijk minder snel kan "surfen". Volgens mij begint het allemaal wel steeds sneller te gaan.

@laurens

Juiste poorten openstaan. Heb je utorrent? Zo ja, heb je een groen vinkje onderin je scherm?

Stel je max upload tijdens downloaden in op +-30% van je max upload (in mijn geval rond de 30) dan is je downloadsnelheid een stuk beter.

Ik heb hem op 50 kB up. Meer kan niet, want ik krijg al klachten van andere gebruikers van enkele andere sites op mijn server.
Voor wie niet kan wachten/downloaden: voor € 7,50 kun je de dubbel DVD bestellen met de bestanden. Overmaken onder naar giro 9589845 tnv Stichting Nationaal Modelvliegkamp met je naam en adres en je krijgt hem thuisgestuurd.

Paul

Back