Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Raymon en coordineren? Das zelf de grootste doerak!![]()
Hey Niek.............. prima als je reageert maar noem mensen alsjeblieft geen "doerak".
Dat woord komt in mijn/ons woordenboek niet voor !!
John Gardeneers
John, ik vond het goed met de reden dat we met 4 man op het veld waren de laatste dag.
En verder was inprecipe alles onder de tent weg, alleen mijn allu koffer niet.
Ik heb er wel bij na gedacht.
VOLGENDJAAR NIEUW ONDERDEEL LIMBO ONDER PARTYTENT
RONDE 2 ONDER MARTIJNS TEND DOOR!!!
Grtzz
Wat geweldig toch meneer JVENANT dat u wel een woordenboek gevonden hebt waar het woord in voorkomt en vooral dat u NIEK en ons (voor zover nodig) daar deelgenoot van hebt gemaakt.
Desondanks blijft het woord hoe dan ook in onze kampvocabulaire misstaan. Immers, niemand van onze deelnemers is een "doerak" of wenst zo genoemd te worden.
John Gardeneers
Deze opmerking is een grapje denk ik? Of poging daartoe?![]()
hej Bas,
kom je volgend jaar ook? is zeker super gezelligik kan het je van harte aanraden. je kan er (als het weer meezit) veel vliegen, maar ook veel leren (je 3D skills ophogen
) zéker doen! je vrouw/zoon kunnen wel thuisblijven of komen een dagje op en neer. je kan ze natuurlijk ook gewoon de hele week meenemen, maar ik weet niet of zij dat zo leuk vind(en).
zie ik je volgend jaar dan ook op het kamp?
(je sinas krijg je nog)
Maar met de tweede op komst denk ik dat als ik zeg dat ik een week ga vliegen er bij thuiskomst andere sloten op het huis zitten.
daar wist ik helemaal niks van :roll: hoe lang wist je dat al? en hoelang moet ze nog?
in ieder geval alvast gefeliciteerd![]()