Nationaal Modelvliegkamp 2009

oooh die Tom, sorry Tom dat ik jou kon vergeten, de zonnebrilvinder :D

John, ik vond het goed met de reden dat we met 4 man op het veld waren de laatste dag.
En verder was inprecipe alles onder de tent weg, alleen mijn allu koffer niet.
Ik heb er wel bij na gedacht.

VOLGENDJAAR NIEUW ONDERDEEL LIMBO ONDER PARTYTENT
RONDE 2 ONDER MARTIJNS TEND DOOR!!!

Grtzz

John, ik vond het goed met de reden dat we met 4 man op het veld waren de laatste dag.
En verder was inprecipe alles onder de tent weg, alleen mijn allu koffer niet.
Ik heb er wel bij na gedacht.

VOLGENDJAAR NIEUW ONDERDEEL LIMBO ONDER PARTYTENT
RONDE 2 ONDER MARTIJNS TEND DOOR!!!

Grtzz

Raymon, voel je vooral niet bezwaard door mijn post en zie het zeker niet als een verwijt. Natuurlijk heb je erover nagedacht dat begrijp ik best. Het was in ieder geval een goede try-out voor wellicht een nieuw programmapunt volgend jaar.

John Gardeneers

Wat geweldig toch meneer JVENANT dat u wel een woordenboek gevonden hebt waar het woord in voorkomt en vooral dat u NIEK en ons (voor zover nodig) daar deelgenoot van hebt gemaakt.

Desondanks blijft het woord hoe dan ook in onze kampvocabulaire misstaan. Immers, niemand van onze deelnemers is een "doerak" of wenst zo genoemd te worden.

John Gardeneers

Deze opmerking is een grapje denk ik? Of poging daartoe?:confused:

Sjonge waar is de lol van het leven als we zo zwaar tillen aan het woordje "doerak".

Maar goed tegenwoordig verdragen mensen niet veel meer.

laten we snel terug naar het topic toe want anders wordt het saai!

hej Bas,

kom je volgend jaar ook? is zeker super gezellig ;) ik kan het je van harte aanraden. je kan er (als het weer meezit) veel vliegen, maar ook veel leren (je 3D skills ophogen;)) zéker doen! je vrouw/zoon kunnen wel thuisblijven of komen een dagje op en neer. je kan ze natuurlijk ook gewoon de hele week meenemen, maar ik weet niet of zij dat zo leuk vind(en).

zie ik je volgend jaar dan ook op het kamp?

(je sinas krijg je nog ;))

hej Bas,

kom je volgend jaar ook? is zeker super gezellig ;) ik kan het je van harte aanraden. je kan er (als het weer meezit) veel vliegen, maar ook veel leren (je 3D skills ophogen;)) zéker doen! je vrouw/zoon kunnen wel thuisblijven of komen een dagje op en neer. je kan ze natuurlijk ook gewoon de hele week meenemen, maar ik weet niet of zij dat zo leuk vind(en).

zie ik je volgend jaar dan ook op het kamp?

(je sinas krijg je nog ;))

Het lijkt me zeker geweldig om een hele week elke dag van vroeg tot laat te vliegen! Maar met de tweede op komst denk ik dat als ik zeg dat ik een week ga vliegen er bij thuiskomst andere sloten op het huis zitten;). Als ze wat groter zijn ga ik zeker, samen met Jurn (vliegt al op sim met z'n 3 jaar), een keer mee. Ziet er gezellig uit de foto's etc van het kamp!

Maar met de tweede op komst denk ik dat als ik zeg dat ik een week ga vliegen er bij thuiskomst andere sloten op het huis zitten;).

daar wist ik helemaal niks van :roll: hoe lang wist je dat al? en hoelang moet ze nog?

in ieder geval alvast gefeliciteerd :p;)

De kamplocatie voor 2009

Even wat nieuws van het organisatiefront:

Volgende week donderdag 20 november a.s. gaan Paul en ik, samen met enkele bestuursleden van de Leidsche Luchtvaartclub en MVKV de lokatie voor het kamp van 2009 op het voormalige Marine Vliegkamp Valkenburg (Katwijk ZH) uitzoeken en bekijken. Natuurlijk gaan we voor het beste plekje waar we kunnen vliegen, kamperen, bouwen/repareren, eten, gezellig samen zijn etc.
We weten dat er allerlei prima voorzieningen voorhanden zijn voor een succesvol kamp: vliegen op een prima grasveld of starten en landen op een betonbaan. Met name ook zal getracht worden om in een van de hangaars te kunnen indoor vliegen. Ideale omstandigheden dus als het onverhoopt slecht weer mocht worden.

Als we alle noodzakelijke voorbereidende besprekingen afgerond hebben gaat de inschrijving open en dat zal zijn zo rond de jaarwisseling.
De datum voor het kamp van 2009 weten we al: 8 t/m 15 augustus.
Let op de aankondigingen op onze website: Welkom op de kamp-site
Alle deelnemers van de laatste 2 jaren zullen automatisch een Nieuwsbrief met nadere bijzonderheden ontvangen.
Wil je er zeker van zijn dat je de Nieuwsbrief ook ontvangt dan is een mailtje naar modelvliegkamp@home.nl voldoende om op de verzendlijst geplaatst te worden.

Groetjes
John Gardeneers

Back