Nationaal Modelvliegkamp 2009

nog even om de mensen bang te maken

phoca_thumb_l_DSC01183.JPG

phoca_thumb_l_DSC01184.JPG

phoca_thumb_l_DSCN1818.jpg

phoca_thumb_l_DSCN1816.jpg

De Beruchte 140PK!!!
phoca_thumb_l_kamp%202004%20022.jpg

phoca_thumb_l_08120011.JPG

phoca_thumb_l_08120038.JPG

De Gene die weg lopen zijn het leukste!!

phoca_thumb_l_08120043.JPG

phoca_thumb_l_08120013.JPG

Het blijft jammer dat ik niet kan dit jaar, maar volgend jaar haal ik alles in!!!

Die weglopen zijn echt het leukste! , wie was dat ook alweer vorig jaar?
Vanavond nog even een nieuwe kist ophalen die hopelijk ook meegaat op kamp, een 2meter Edge540 :D

Mike

dat was Bart... die was schijnbaar ergens het dak op geklommen XD en natuurlijk 140pk, maar die zei dat hij er zelf ook wel schik in had (dat hij het zelf ook wel leuk vond).
die gast heeft wel meer verloren dan alleen zijn verstand :D

Ja leuk, vooral die eerste twee foto's. Had de dag daarna nog zand op plekken waar ik 't niet wilde. Die wegrende was inderdaad Bart, die met dat blonde lange haar. Hij was in een container geklommen. Toen de groep die 'm wilde pakken weg liep klom ie eruit en zei wat. Ze waren zo weer bij 'm. Geloof dat ze 'm toen met spanbanden om hem heen door de modder hebben gerold en laten liggen.

kan er een vernieuwde deelnemerslijst verstuurd kunnen worden aan alle deelnemers? op de laatst lijst, die ik heb gekregen, staan nog maar 35 deelnemers ;)

Net even m`n vliegtuigen gepast in de auto, en dat wordt toch wel even passen en meten.

@john,
Je raadde aan niet teveel kisten mee te nemen i.v.m. de ruimte voor de opslag, wat vindt jij "niet al te veel" ?
Ik zat te denken aan:
Edge 2m
Swift
Electro Q500
Graupner junior.

Mike

Neem in ieder geval mee wat je daadwerkelijk gaat vliegen, niet iets waarover je twijfelt of je het gaat vliegen. Afgelopen jaren heb ik genoeg kisten gezien in de opslag die nooit op het veld te zien waren.

Net even m`n vliegtuigen gepast in de auto, en dat wordt toch wel even passen en meten.

@john,
Je raadde aan niet teveel kisten mee te nemen i.v.m. de ruimte voor de opslag, wat vindt jij "niet al te veel" ?
Ik zat te denken aan:
Edge 2m
Swift
Electro Q500
Graupner junior.

Mike

Hoi Mike
Alhoewel er inderdaad minder ruimte voor opslag is dan in voorgaande jaren, moet er voor deze 4 kisten toch wel een plekje te vinden zijn dunkt me.
Maar Laurens heeft inderdaad gelijk. Het is verstandig om geen kisten mee te nemen waar je toch niet van plan bent om mee te vliegen. Dat is zowel in jullie auto als op kamp echt ballast waar je niks aan hebt.

groetjes
John

Laatst bewerkt:
Aero musical freestyle

Het is nu nog tijd om een leuk stukje muziek op CD te zetten om mee te doen aan de Aero Musical Freestyle wedstrijd op vrijdag 14 augustus.

We weten dat er al een aantal kampdeelnemers zijn die al de nodige voorbereidingen hebben getroffen om mee te kunnen doen.
Voor alle duidelijkheid: je hoeft geen bepaald soort model hiervoor te hebben, je hoeft geen verplichte figuren te vliegen, je hoeft alleen maar naar eigen fantasie iets moois aan (veilige) vliegkunsten te laten zien op muziek.
De duur van de muziek, die je op CD moet meebrengen mag duren van minimaal 2minuten en 45sec tot maximaal 3minuten en 15seconden.

Van dit nieuwe programma onderdeel in het kamp willen we iets moois maken!! Doe je mee ??

John Gardeneers

Neem in ieder geval mee wat je daadwerkelijk gaat vliegen, niet iets waarover je twijfelt of je het gaat vliegen. Afgelopen jaren heb ik genoeg kisten gezien in de opslag die nooit op het veld te zien waren.

Aan de andere kant, dan heb je tenminste wel keuze. ;)

Vrijdag.. achterin de kampweek.. zijn die AM kisten dan nog wel steeds vliegklaar?
Leuk om te komen kijken.. Als t dan nog zin heeft. :mrgreen:

Back