Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat is toppunt van luiheid Ivo![]()
Precies. Ze hebben een major bug ontdekt.
Weet je wat het mooiste is....ze vermelden het nooit bij. Er zijn nooit bugfixes en het zijn enkel de features die ze vermelden. Het is ideale software.
Ik ken het. Ik hou er ook niet van om ze vaak eraf te halen.Ik gebruik plastik borgmoeren om mijn props vast te zetten, die schroef ik niet graag 20 keer op en af want dan houden ze niet meer goed.
Yup....die kunnen nooit fouten toegeven. Ik maak het in het dagelijkse leven regelmatig mee.Het zijn Aziaten, die willen geen gezichtsverlies!
Zoals ik al zei... never change a winning team."[/I]
Ai ai ai... Jij rijdt zeker ook nog altijd in een T-Ford?
Maw,
ik kan mij hier niet helemaal in vinden. Natuurlijk is het zeer onaangenaam als een nieuwe FW onverhoop dusdanig fragiel is dat je RPAS uit de lucht valt. Begrijp mij niet verkeerd, in ons geval komt er dan een klein €6500,- naar beneden vallen los van het risico op de grond... Het uitbrengen van deze FW door DJI is dan ook zeer onwenselijk!
Toch hebben wij wel degelijk baat bij deze update (mits hij werkt). En met Wij bedoel ik niet de forum leden maar wij als organisatie. De nieuwe FW heeft o.a. nl de extra zekerheid dat hij ook met 5 ipv 6 motoren bestuurbaar blijft... dat is een optie die in FW2.02 niet opgenomen is...
Nee.. maar ik rij wel in een uitgebreid geteste auto, ik vlieg in vliegtuigen die gekeurd zijn, ik gebruik apparaten met een CE keurmerk. Feit is gewoon dat DJI, en daar gaat het in dit geval om, het gewoon nog nooit heeft gepresteerd om een nieuwe versie in 1x fatsoenlijk te lanceren. En dan hebben we het alleen nog maar over de software... en niet eens bijvoorbeeld destijds over de S800 of de WKM..... Daar komen niet zomaar binnen een korte periode nieuwe versies van die je voor 'gereduceerde prijsjes' mag aanschaffen.
Dat je baat kan hebben bij de update snapt mijn zoon van 7 ook. Echter snapt hij zelfs dat het wel moet werken... en dat doet het absoluut niet. En van de mensen die inmiddels al uit de lucht zijn geflikkerd... ik ben heel benieuwd hoe DJI daarmee omgaat. En wie mag het weer opknappen? Resellers zoals Digitech... ik kan me voorstellen dat hij er een flink punthoofd van krijgt.
Ondertusen 5 tal vluchten gedaan en geen problemen ondervonden met v2.
Heb ik geluk dan.
Ik kreeg eigenaardige fenomenen.
Bij het updaten naar de laatste firmware kreeg ik de drie laatste bolletjes niet groen maar rood.
Na het loskoppelen van de NAZA geeft hij me na de selfcheck steeds volgende led-combinatie.
groen rood rood rood
groen rood rood rood
...
Ik kan ook op geen enkele manier "armen".
![]()