Naze32 icm Multiwii GUI

457720f5431a1c0c573904a61e5f8886.jpg

Android 4.1.2 zal straks even andere proberen. Maar dan zouden de lampjes op de naze al moeten branden voordat je wat insteld toch?

even een vraagje tussendoor, ik heb android 4.4.2, met de app usb otg maar krijg ook ex-gui niet aan de gang met usb kabel...

hebben jullie de lipo aangesloten als je de naze32 bind met de usb?

groet van ed

nee geen lipo nodig. je apparaat moet het ook ondersteunen niet alleen android.
Ik neem aan dat je otg kabel gebruikt?

Mmm dat is vreemd, ik gebruik IDD het otg kabeltje om met mijn tablet te gebruiken.
Ledjes gaan aan op die naze, en gyro kallibreerd zo lijkt het.

Maar tablet ziet hem niet, ez.GUI dus look niet, ik geloof dat mijn tablet het wel ondersteund, maar software geeft aan van niet.

dan maar gewoon met de bluetooth module werken... werkt altijd.

Laatst bewerkt:
Ik zoek mij al een tijdje rot naar een fatsoenlijk artikel voor een bluetooth module voor iOS, voor android valt genoeg te vinden. Ik heb een HM10 Bluetooth 4.0 BLE module nodig, maar een losse module zonder backplate lijkt mij onvoldoende. Ook in de wereldwijde MultiWii topics vind ik te weinig info om een concreet 'what do i need' overzicht te maken. (voor Naze32 in mijn geval)

Dit komt naar mijn mening het meest in de buurt, gaat ik het hier mee redden?
HM 10 Transparent Bluetooth 4 0 Serial Port Module with Logic Level Translator | eBay

Is er iemand die mij in de juiste richting kan wijzen?

Groenten,
Tjerk ;)

Dankje iVolo, die heb ik ook voorbij zien komen, prijs gaat echter 3x over de kop door de winkel. Daarbij lees ik graag ervaringen dat het daadwerkelijk werkt. Helemaal als het €30 + gaat kosten. Iemand met iOS ergens goede ervaringen mee?

Back