Naze32 icm Multiwii GUI

Had gisteren voor het eerst een OTG kabel geprobeerd op de naze32 en mijn android telefoon. Lekker makkelijk in het veld configureren zonder laptop of pc. Bluetooth was toch altijd al gezeur.

d7da51c41a74888eee0811182235a58b.jpg

Even reageren op een al wat ouder bericht:
Werkt dit een beetje betrouwbaar met de laatste versies? Ik ben nog steeds een beetje huiverig dit op het veld te gebruiken en zeker te weten dat niet bepaalde instellingen gewist/corrupt worden.

Heb met Baseflight ook wel eens gemerkt dat plots bepaalde instellingen weg/verandert waren..

Even reageren op een al wat ouder bericht:
Werkt dit een beetje betrouwbaar met de laatste versies? Ik ben nog steeds een beetje huiverig dit op het veld te gebruiken en zeker te weten dat niet bepaalde instellingen gewist/corrupt worden.

Heb met Baseflight ook wel eens gemerkt dat plots bepaalde instellingen weg/verandert waren..

Dit werkt gewoon. De settings voor je PIDS veranderen nooit.
Met baseflight zou je dat normaal ook niet moeten hebben, behalve soms met firmware updates kan het voorkomen.

Weet iemand of je een aux channel out kan aanzetten ? ik heb een 4 kanaals ontvanger over ppm sum aangesloten (8 kanaals op mn naze)
dus mode switchen en alles werkt.
nu wil ik kanaal 7 of 8 (die niet standaard op mn ontvanger zit, maar wel op mn naze) als output hebben om hier een led controller aan te hangen. promini oid met wat rgb leds

iemand een idee hoe je dat instelt ?

Ligt allemaal aan je ontvanger. Sommige ontvangers kunnen ppm en pwm tegelijk.
Met aux kanaal uitzetten bereik je hier niet veel mee.

volgens mij heb ik de settings hier juist een aantal paginas terug gepost.
zit op mobiek nu anders had ik het voor je gevonden

Samsung s3 mini en otg in de telefoon. Lipo aangesloten. Instellingen staan goed. Zal zo is proberen met mijn vrouws telefoon

Back