Nederlandse Kampioenschappen F3P 2009 – 2010

Komt dus wel goed.. bedacht mij nog dat mijn module ook in een andere FF9 kan, hoeft er ook niet gebind te worden.. maar toestellen genoeg dus, dat kan het excuus niet zijn :)

Zo te zien is iedereen wel willig om zijn toestel uit te lenen:D. Hiervoor alvast mijn dank. Toch leuk om te zien dat er een aantal mensen is wat zijn toestel uit wil lenen:D

Ik ga mijn laatste spullen inpakken voor morgen:D

Wat moet je dan nog inpakken?!

Ik neem toch echt alleen toestel / zender/ lader /accu's mee.. en meer niet :)

Ik neem mee

Fototoestel, videocamera en een voeding voor ron mee. Wat te drinken etc is ook wel lekker, dus dat maak ik ook nog:D. Zender laat ik wel thuis, genoeg toestellen/zenders in aanbod.

moet morgen om 6 uur mn bed uit, om 7 uur vertrek ik met een BOB-bus richting rotterdam centraal. Ik ben rond 9:40 op station arnemuiden. Als er iemand is die me daar op wil halen, dan vind ik dat heel erg fijn:D

ik ga ook meteen vertrekken, het is momenteel een leuke sneeuwstorm buiten.
Meer wind als sneeuw maar er is toch al een paar cm gevallen.

tot straks, wees verzichtig iedereen.

Goedenmorgen allen,

9ndanks het slechte weer zijn we nu bijna in Arnemuiden aangekomen. We hopen dat we iedereen kunnen ontvangen vandaag. Mocht je niet kunnen komen dan is dat natuurlijk wel begrijpelijk.

MVG,

Job en Jeroen

zou er al iemand thuis zijn ?

ik zat om 17u30 aan tafel.

Alvast een dikke proficiat aan de Nederlandse strooidiensten. Je had geen bordjes langs de weg nodig om te zien dat ik terug in België was.

Ik was ongeveer om 6 uur thuis, we konden toch wel aardig doorrijden, op sommige stukken was het best glibberig. Hier ligt zo'n 25cm sneeuw, en we hadden moeite de oprit op te komen.
Verder wel tevreden met mijn resultaat, net zoals Corné.
Maar het is windstil dus ik ben ff vliegen!!!

Grt!

1 les geleerd vandaag: Niek is een oplichter! Vraagt 1 euro 50 voor een volstrekt waardeloos verkeersadvies, wat ik dan ook gelukkig niet opgevolgd heb. Volgens Niek zou Utrecht een ramp zijn en hij noemde een hele omweg die ik zou moeten volgen.

Dat heb ik dus niet gedaan, en zonder problemen of file of wat dan ook thuisgekomen :)

Waar blijven de plaatjes?

DSC_1758.jpg

Sorry deze kan weg maar hoe?

Laatst bewerkt:
vandaag mn eeerste wedstrijd gehad, ging niet slecht al zeg ik het zelf. Scores in de C zitten ontzettend dicht op elkaar. Uitendelijk ben ik 6e geworden van de 8.

Volgende keer hopelijk met een eigen kistje vliegen.

Ik denk hoogstwaarschijnlijk met de click, de viking valt eigenlijk zwaar uit (zit nu al op 150 gram met 2S240 mah..)

Hey Fabian,

Goed gedaan toch. Vorige keer werdt ik 5e. Van de 5. Was ik toch laatste. Jammer dat ik er niet kon zijn ivm met mijn schoonvader.
Hij gaat gelukkig beter en is weer bij kennis.

Ik zal de kvolgende wedstrijd zeker weer aanwezig zijn.

Tz Jasper

Ben nu net een uurtje thuis. om tien over zes vertrokken, rond half tien bij het huis van Robbin aangekomen. ondanks dat we goed konden doorrijden, ben ik nu echt kapot. Ondanks mijn vijfde plek toch mooi dat we zo dicht bij elkaar zitten met de scores, Al hoop ik toch eindelijk eens een keer in de top drie terecht te komen. Nu is dat alleen in de tussenrondes nog maar gebeurd helaas.

Goed om te horen jasper.

Ik ben nu ff thuis... Ging iets sneller dan de heenweg.

Heb het erg naar me zin gehad, en 2 medailles naar huis kunnen nemen :D
2e B, onverwacht, en met maar 0,5 punten verschil met 1 (ron) zoiezo waren we allemaal ERG dicht bij elkaar.
En 3e AM :mrgreen: (en de 2e vlucht (ook de laatste) zat ik maar 0,5 achter Bert van der Vecht :o)
Iemand gefilmd?

De uitslagen voor zover ik me kan herinneren (kunnen fouten in zitten):

A Derk, Bert, Peter, Niels, Werner
B Ron, Nando, Robbin, Erik, Robin, ...
C Corne, de nieuwe(naam ff kwijt :(), Niek, ...

C was ook erg close, en bleek per ronde helemaal omgegooid te worden.

Laatst bewerkt:
Ik snap er niets van hoe dat nu zit, Fabian.. zal zo eens naar de scores kijken. Kennelijk was mijn 1e of 2e vlucht toch nog beter dan jouw derde. Mijn derde vlucht was superbrak, ik begon wel mooi, maar na die tussenlanding, tjsa :)

Ik was dan ook heel erg verbaasd dat je onder mij stond, en dat dat dan 5&6 was, gezien we na 2 rondes 3&4 stonden.

Max (bv) ging ook steeds beter vliegen, leuk om te zien!

Wat mij ook heel erg positief opviel, waren de AM's.. iedereen had er kennelijk op geoefend.. over de gehele linie was het AM niveau een stuk hoger vandaag, vond ik.

Voor mijzelf vind ik het prima, de 5e plek. Ik kan beter, als ik wat train en het pull-pull drama van de Elipsia afhaal. Vandaag viel ook op dat de aileronservo, afgezien van een aansturing met speling, zelf ook wat speling ontwikkeld had. Die heb ik nog nieuw liggen, dus die wordt ook vervangen.

Op de terugweg viel mij op hoe erg Nederland aan het 'verwatten' is. Hele drama's op de radio over een beetje sneeuw. Ik kan mij herrinneren dat toen ik ergens tussen 5 en 10 was, er bijna elke winter een veel dikker pak sneeuw lag, en toen ging iedereen gewoon rijden etc. En dat in auto's die naar huidige maatstaven als rollende doodskisten geklassificeerd zouden kunnen worden.

Wat ook opviel is dat men de reclames van auto's moet veranderen. Men heeft de nadruk zo op veiligheidssystemen gelegd, dat er een heel stel sukkels zijn die denken dat als ze maar 30k+ mille aan een auto uitgeven met alle drieletterige afko's erop die ze maar kunnen verzinnen, dat ze dan structureel harder kunnen dan de rest.

4 auto's van de weg af gezien, waarvan 1 op de kop in de sloot, en ALLE waren het vierwielaandrijvers. Mensen, vierwielaandrijving doet op ijs ook niet zoveel :)

Volgens mij heet ie Martijn, netjes gevlogen voor de eerste keer. Ik heb Max ook met hele sprongen vooruit zien gaan, dat gaat nog leuk worden in de C!

@Nando, die 0.5 punten verschil is wel héél close. Mijn pull-pull kabel bleek ook te slap te hangen, ik moest bij de rollende cirkel bijna vol sturen om hem ongeveer goed te krijgen, normaal is dat maar de helft. Ik kan wel smoesjes gaan verzinnen, maar jullie hebben natuurlijk ook goed gevlogen!

Voornemens voor volgend jaar: meer dan 2 vluchten trainen en kist goed afstellen :lol:

Grt, Ron

Back