Ik snap er niets van hoe dat nu zit, Fabian.. zal zo eens naar de scores kijken. Kennelijk was mijn 1e of 2e vlucht toch nog beter dan jouw derde. Mijn derde vlucht was superbrak, ik begon wel mooi, maar na die tussenlanding, tjsa
Ik was dan ook heel erg verbaasd dat je onder mij stond, en dat dat dan 5&6 was, gezien we na 2 rondes 3&4 stonden.
Max (bv) ging ook steeds beter vliegen, leuk om te zien!
Wat mij ook heel erg positief opviel, waren de AM's.. iedereen had er kennelijk op geoefend.. over de gehele linie was het AM niveau een stuk hoger vandaag, vond ik.
Voor mijzelf vind ik het prima, de 5e plek. Ik kan beter, als ik wat train en het pull-pull drama van de Elipsia afhaal. Vandaag viel ook op dat de aileronservo, afgezien van een aansturing met speling, zelf ook wat speling ontwikkeld had. Die heb ik nog nieuw liggen, dus die wordt ook vervangen.
Op de terugweg viel mij op hoe erg Nederland aan het 'verwatten' is. Hele drama's op de radio over een beetje sneeuw. Ik kan mij herrinneren dat toen ik ergens tussen 5 en 10 was, er bijna elke winter een veel dikker pak sneeuw lag, en toen ging iedereen gewoon rijden etc. En dat in auto's die naar huidige maatstaven als rollende doodskisten geklassificeerd zouden kunnen worden.
Wat ook opviel is dat men de reclames van auto's moet veranderen. Men heeft de nadruk zo op veiligheidssystemen gelegd, dat er een heel stel sukkels zijn die denken dat als ze maar 30k+ mille aan een auto uitgeven met alle drieletterige afko's erop die ze maar kunnen verzinnen, dat ze dan structureel harder kunnen dan de rest.
4 auto's van de weg af gezien, waarvan 1 op de kop in de sloot, en ALLE waren het vierwielaandrijvers. Mensen, vierwielaandrijving doet op ijs ook niet zoveel