Nederlandse Kampioenschappen F3P 2009 – 2010

Discussie in 'F3P' gestart door Jeroen van Gog, 1 sep 2009.

  1. nando

    nando Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 jun 2004
    Berichten:
    5.111
    Locatie:
    apeldoorn
    Ik denk dat ik die maar overneem, voor de AM dan, met deze kist had ik het nog niet 1 keer gedaan... en dingen als snaps vanaf de grond zijn per kist echt totaal verschillend, en dus niet verstandig om je 1e op muziek te doen:rolleyes:
     
  2. hezik

    hezik Guest

    Ach, het is wel grappig om te zien hoe een Clik door de knieen gaat tot zover dat de romp de grond kust :p
     
  3. Martijn G

    Martijn G Guest

    Volgens mij heet ie inderdaad Martijn;)
     
  4. Jan scholten

    Jan scholten

    Lid geworden:
    8 sep 2002
    Berichten:
    1.466
    Locatie:
    veldhoven,nl
    @alle F3P-ers,

    Wij(Max en ik) zijn met een bijzonder goed gevoel richting huis gegaan, een topsfeer gezien en geproefd. een leuke club mensen ontmoet en genoten van een leuke competitie.
    dat in een competitie de hulpvaardigheid zo groot is en dat de kennis zo gemakklijk gedeeld kan worden is ongekend. hiervoor complimenten en dank aan alllen.
    Max moest me onderweg natuurlijk wel even laten weten dat hij beter vliegt dan ik.. dreigen met verderlopen hielp zelfs niet.hihi.


    wij moesten via Utrecht naar veldhoven en waren dus pas om negen uur thuis
     
  5. Martijn G

    Martijn G Guest

    Vond het erg gezellig vandaag. 't was mijn eerste wedstrijd en gelukkig ging alles goed. Ben ook erg blij met het resultaat :)
     
  6. hezik

    hezik Guest

    En terecht :)

    Nu je Raven, Easystar, Extra en T7CP verkopen en voor dat geld een leuke buiten F3A kist kopen. Zelfde sfeer, zelfde vliegstijl en als je daar vliegt zoals je binnen vliegt, zelfde uitslag :)
     
  7. Max scholten

    Max scholten

    Lid geworden:
    19 mrt 2009
    Berichten:
    45
    Locatie:
    Veldhoven

    Hee Ron,
    dankje ik vondt de wedstrijd leuk.
    en ben blij met mij resultaat.
    Ja die martijn deed het ook wel goed;)

    Grt Max
     
  8. Max scholten

    Max scholten

    Lid geworden:
    19 mrt 2009
    Berichten:
    45
    Locatie:
    Veldhoven
    Hee Nando
    de nieuwe naam is Max

    maar bij nijkerk zal ik je am wel filmen dan mail ik hem wel via modelbouwforum ofzo..


    Grt Max
     
  9. Sleurhutje

    Sleurhutje Forum veteraan

    Lid geworden:
    2 jun 2006
    Berichten:
    25.207
    Locatie:
    Beverwijk
    Gisteren vreselijk genoten van de vliegkunsten, de voorzieningen en boven alles de sportiviteit en collegialiteit. Hulde!!! :thumbsup: Ik heb deze keer alleen van de A-competitie wat beelden opgenomen (wel van elke piloot één vlucht). Die zal ik vanavond even op YouTube zetten. ;)


    En uh... Iemand een tekening van die kleine Gee Bee R3? Geinig vliegertje en ik had begrepen dat er ook een competitie aan zat te komen (met standaard voorgeschreven setup dus die info dan ook graag). 8)
     
  10. nando

    nando Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 jun 2004
    Berichten:
    5.111
    Locatie:
    apeldoorn
    Zie: indoor-flying-around-poles-eim-racer-gee-bee-r3
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
  11. Sleurhutje

    Sleurhutje Forum veteraan

    Lid geworden:
    2 jun 2006
    Berichten:
    25.207
    Locatie:
    Beverwijk
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
  12. calmatosport

    calmatosport

    Lid geworden:
    16 okt 2007
    Berichten:
    1.186
    Locatie:
    Delft
    Ik ben bezig met een mooi spuitschematje te verzinnen. Het probleem is alleen dat HC geen 6A TGY esc's meer heeft, en rctechnics levert pas vanaf 8 januari.
    Dus dan moet er een 12A op...
     
  13. nando

    nando Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 jun 2004
    Berichten:
    5.111
    Locatie:
    apeldoorn
  14. ronaldR

    ronaldR

    Lid geworden:
    17 jan 2005
    Berichten:
    1.995
    Locatie:
    Uitgeest
    Ook zojuist nog even een kort verslagje op mijn website gezet,
    Helaas dit keer niet zoveel foto's genomen, volgende keer weer..:-D

    Homepage is vorige week nieuw opgezet dus verre van af, historie F3P van de afgelopen jaren met de vele filmpjes zullen de komende week weer worden terug geplaatst,

    Ronald

    Arnemuiden 2009
     
  15. Buck

    Buck

    Lid geworden:
    5 dec 2005
    Berichten:
    35
    Locatie:
    Klundert
    F3p Arnemuiden foto's

    't was weer een gezellige dag gisteren ! Hierbij wat foto's van de wedstrijd.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Groetjes,

    René
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 nov 2015
  16. ronaldR

    ronaldR

    Lid geworden:
    17 jan 2005
    Berichten:
    1.995
    Locatie:
    Uitgeest
    Mooie foto's :worship:
     
  17. wvr

    wvr

    Lid geworden:
    12 mei 2003
    Berichten:
    2.870
    Locatie:
    Velserbroek
    F3P.nl website bijgewerkt:

    Op F3P.nl -> Uitslagen 2009/2010 staat de NK uitslag na twee wedstrijden.

    Door een beetje slim te klikken kom je uiteindelijk ook op de score overzichten van iedere klasse.

    Groet
    Winfried
     
  18. fabianvzwol

    fabianvzwol

    Lid geworden:
    26 jun 2006
    Berichten:
    3.451
    Locatie:
    Ulvenhout
    Blijkbaar begrijp ik de scoretelling niet helemaal. Zowel ik als Max vlogen daar voor het eerst. Op de scorelijst staat max nu onder mij, maar op de wedstrijd zelf stond hij boven mij (einduitslag). Of heb ik dat nu fout begrepen?

    En Henri zikken stond in arnemuiden met 1 punt boven mij, maar bij de uitslagen nu onder mij.

    Hoe werkt dat precies?
     
  19. wvr

    wvr

    Lid geworden:
    12 mei 2003
    Berichten:
    2.870
    Locatie:
    Velserbroek
    Je moet even de verschillen tussen het 'dag' resultaat en het 'jaar' resultaat uit elkaar houden.

    Als je op de F3p.nl -> uitslagen klikt, dan kom je op het 'jaar' resultaat.

    Bij het jaar resultaat heb je ook een aantal schrap ronden (schrap = ronden die niet mee tellen)

    Na twee wedstrijd dagen zijn er totaal 6 vluchten gemaakt, daarvan tellen op dit moment de beste vier ronden voor het jaar resultaat.

    Omdat zowel Max, als Henri als jij maar 1 wedstrijd mee hebben gedaan, tellen alle drie de gevlogen ronden.

    Als je op het label 'Arnemuiden C' klikt, spring je naar de 'DAG' uitslag.
    Bij het dag resultaat is er 1 schrapronde, oftewel je beste twee ronden tellen, dat geeft inderdaad een andere volgorde omdat je slechtste ronde NIET meegeteld wordt.

    Als je vervolgens bij de 'dag' uitslag van arnemuiden op 'score overzicht' klikt voor de betreffende klasse,dan zie je alle punten van iedere vlieger. Je kan dan ook bekijken waar je de punten hebt laten liggen (of waar de ander ze heeft gescoord)

    Succes
     
  20. hezik

    hezik Guest

    Sneller: voor het dagresultaat worden de 2 beste vluchten gepakt. Voor het jaarresultaat alle vluchten minus een x aantal. Die x is afhankelijk van het totaal aantal vluchten in een jaar.

    Voor jou dus gunstig dat ik die derde vlucht zo verbrolde, want dat houdt in dat ik voor het jaarresultaat altijd 1 belachelijk slechte vlucht zal houden, daar ik de 1e wedstrijd ook gemist had.

    Ik vind het wel geinig en totaal geen ramp, had ook niet getrained, kistje niet uitgetrimmed, enzovoort. Vond het al verbazingwekkend dat ik uberhaupt met de 1e en 2e vlucht nog de derde plaats vloog.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 dec 2009

Deel Deze Pagina