Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Succes bij het uitbalanceren, is volgens mij nog wel een werkje.
Ivm de nieuwe motor en regelaar...
We horen wel hoe het verlopen is!
Ps jammer dat die easystar zo beroert vliegt.
Krijg spontaan een hartverzakking op het einde.
.
Ps jammer dat die easystar zo beroert vliegt.
Hoe bedoel je dat de EZ beroerd vliegt? Die van TS vliegt helemaal nog niet. Of bedoel je in het algemeen? Dan zou ik graag willen horen hoe je daar in vredesnaam bij komt. Tenslotte vliegen er duizenden (ervaren) modelpiloten over de hele wereld regelmatig met een (al dan niet van sterkere motor voorziene) easystar. Als het zo'n slecht toestel zou zijn gebeurde dat echt niet...
Overigens is het afneembaar hoogteroer (nog in levenden lijve te bezichtigen overigens, alleen foto's gezien) ideaal en een enorme verbetering bij het oude model. Alles in de standaard doos mee te nemen (betekent dat ook dat het nieuwe richtingroer iets minder hoog is om weer in de doos te passen, bij mijn oude EZ moest ik er een stuk voor uit de doos snijden)
Dacht dat ik dat gelezen hand, sorry...
Zo komen de raarste verhalen in de wereld.
alleen eigene ervaring neerschrijven .
Mvg Johan
hoe vond je het toerental/geluid van it motorke op it eind, schat wel 20.000 rpm
en dat met mini 2200 mah 20c battarijkes,
Ik heb de Xeno en Merlin (de Cularis nog niet) en ik moet zeggen dat ze hun geld meer dan waard zijn. De setup die MPX meelevert doe zijn werk meer dan goed. Op de juiste manier in elkaar zetten en dan vliegt het zoals het hoort. Dat geldt ook voor de EZ. Ik heb er nig geen gezien die niet goed vliegt.Overigens ben ik van mening dat alle MPX toestellen perfect doen waarvoor ze ontworpen zijn (en vaak nog veel meer), alleen over de prijsstelling kun je een discussie voeren. Anders had ik onder andere de Xeno, Merlin en Cularis wel hier op zolder staan![]()
Ik kan niet wachten op de aflevering van morgenals het morgen redelijk weer is zal er wel iemand zijn die hem eens laat opstijgen
Ik kan niet wachten op de aflevering van morgen![]()