Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik verwacht dat je er niet mee mag vliegen bij de club, komt niet door de keuring. En als ze daar nog geen keuring hebben, zal geen enkele instructeur de verantwoording willen hebben. Hoogstens na een grondige disclaimer vliegen dan.... wil vanavond me easy star plakken maar twijfel welke motor ik wil
eerst een kleine en later een grote of meteen maar die joekel erin
scheelt een keer plakken
<foto weggehaald>.
wat is wijsheid ?
het vliegt wel kek met 600+watt ...
Goed gezien - volgens mij zit-ie ook achterstevoren.Zit je prop er wel goed op? Tekst 7x6 naar de neus toe gericht.
Ik verwacht dat je er niet mee mag vliegen bij de club, komt niet door de keuring. En als ze daar nog geen keuring hebben, zal geen enkele instructeur de verantwoording willen hebben. Hoogstens na een grondige disclaimer vliegen dan.
Die hoek omhoog klopt denk ik wel aardig, als ik zo ergens anders kijk:
![]()
Lijkt of je prop niet goed gecenterd is.
Btw kan het niet goed zien, denk het wel maar anders. Zit je prop er wel goed op?
Tekst 7x6 naar de neus toe gericht.
zaterdag eerst kijken hoe anderen het doen, lessen komen nog wel
En de elektronica.... Wat betreft je prop. Het lijkt net alsof hij niet in het midden van de as zit. Zit er speling tussen? Op deze manier kun je wel vliegen. Is geen reden tot gevaar. Alleen verkl**t je er je motor mee. ...
Mijn quote had betrekking op 600Watt in een licht toestel. Niet zozeer op of jij al of niet met een bepaald vermogen sic mogen vliegen van een club.... @ r v sommeren ; 270 watt lijkt me nu niet echt een bezwaar ...
4-6 minuten noem ik eigenlijk geen thermiek...Onzin. Meer dan genoeg thermiek! Ik heb begin januari op de hei staan vliegen met een aantal andere DLG'ers maar vliegtijden van 4-6 minuten waren geen enkel probleem.
Onzin. Meer dan genoeg thermiek! Ik heb begin januari op de hei staan vliegen met een aantal andere DLG'ers maar vliegtijden van 4-6 minuten waren geen enkel probleem. Dus, handschoenen aan en gaan met die zwevers!
![]()