Neergestort tijdens opstijgen, en weer neergestort

... nadat je bij een of twee clubs een fikse draai om je oren en/of een trap onder je gat hebt gekregen ...
"En nu wordt er sakkerdeju geluisterd en aangepast, of er wordt niet met dat gevaarlijke ding gevlogen. En tot die tijd ook geen koffie." Ik had dictator moeten worden, ik word mild op mijn ouwe dag :mrgreen:

Laatst bewerkt:
Ron:

Je bent beter af als ziener.
Wist je al dat dit een straatje zonder einde wordt.
Als het te warm word draaid hij een beetje bij.
Later gaat deze gewoon verder met aandacht trekken.
Mij niet meer gezien, sluiten dit ding, heeft niets meer te maken met het beoefenen van deze fatsoenlijke hobby.
Door zulke gekken worden vliegclubs hun toelatingen ingetrokken en hebben nieuw opstartende clubs problemen met actie comitees die een verkeerde indruk krijgen.
Denk daarbij aan de Flying Moths in Landen waar ik mij als lid heb aangemeld.
Alles van vergunningen is in orde, zijn er een paar paljassen die gebruik maken via media om dit alles tegen te houden.
ONBENULLIGEN.

Johan.

niet doen beste. idioten moet je gewoon laten rommelen

Het ontbreekt je niet aan zelfkennis.
En straks niet liggen piepen en jammeren als je bij de dokter zit.

zoals gezegt; totale onbenul op vliegebied(t) die zichzelf graag hoort orakelen

Goshh,dat was ons nog niet duidelijk(of je ligt ons mega in de zeik te nemen!).

buigen of barsten met dat kreng

Ik hou het op barsten.
En wat dat filmpje van dat hoveren op Youtube aangaat.Dat is duidelijk ook een beginner(euuuu NOT).
Maar als je hem nadoet,maak er ook even een filmpje van.
Is niet zoveel werk,filmpje zal wel met 20 seconden klaar zijn.
Verders ben ik met RC Paul eens.Het is een uitermate amusant verhaal.
Maar Alfred is zeker geen geslaagde ambassadeur voor deze sport.
Rest my case.

Groeten Gerald

Mij niet meer gezien, sluiten dit ding, heeft niets meer te maken met het beoefenen van deze fatsoenlijke hobby.
Door zulke gekken worden vliegclubs hun toelatingen ingetrokken en hebben nieuw opstartende clubs problemen met actie comitees die een verkeerde indruk krijgen.
Denk daarbij aan de Flying Moths in Landen waar ik mij als lid heb aangemeld.
Alles van vergunningen is in orde, zijn er een paar paljassen die gebruik maken via media om dit alles tegen te houden.
ONBENULLIGEN.

Johan.

Nee, niet direct sluiten, maar voor de rest heb je wel gelijk.

Dit moeten we niet sluiten, maar ervoor zorgen dat andere beginners dit soort idiote dingen niet meer gaan doen.

Maar aan de andere kant, als we nog meer van dit soort idioten krijgen denk ik dat de oudere ervaren mensen waar ik mij ook toe reken de beginners via dit forum niet meer gaan helpen.

Alle info en ervaring die wij in dit draadje hebben gedeeld wordt naast zich neergelegd en niks mee gedaan. Dit persoon was en is nu al niet meer welkom bij ons in de club................ Zoiets kan idd de ondergang zijn van een goede en mooie club.

Blijf lezen en lachen, maar stop met goede info en hulp aanbieden. Hij zal na verloop van tijd vanzelf wel stoppen aangezien iedere geldbuidel een bodem kent.

Hey Alfred, je hield toch van snel, misschien is dit dan de oplossing voor jou.

[media=youtube]dTHWBSluUjU[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
Prophangen met een zwever, veel idioter moet het niet worden. Graag wel open laten dit draadje, is prima te gebruiken om beginners een indruk te geven van hoe het niet moet. Bijzonder nuttig dus.

Verder, tsja...
(als positieve noot, vanmiddag mijn FMS P-51 van zolder gehaald, ailerons, hoogte- en richtingroer afgesneden (zelfs nieuw scheuren de schuim scharnieren al) en voorzien van degelijke scharnieren. Beide voorpoten losgehad en ringetjes eronder, de wielen staan nu uitgeklapt keurig iets vóór het CoG. Morgen nog even de motor opnieuw monteren (heeft iets van 8 graden domping naar rechts nu, lol) en de boel aansluiten. Is het wachten alleen op het wegtrekken van de 10 centimeter diepe plassen op mijn veldje ;)

ps: ik neem aan dat het verstandig is om kunststof scharnieren even rondom te zekeren met wat in CA gedrenkte spelden/cocktailprikkers?)

Ls,

meneer Alfred is aandacht geil, dat moge duidelijk zijn lijkt me.
Het grappige is dat het 'm nog lukt ook.. wie is er nou gek hier?
En maar happen met z'n allen :mrgreen:

Ik moet bij het lezen van dit hele verhaal dan weer gelijk denken aan dit filmpje:

Zo, en nu lief zijn ... :rolleyes:

Laatst bewerkt door een moderator:
hallo,

m.a.w. als je niet luistert naar de oude forum garde hup een ban

buiten dat heb ik zeer bruikbare tips (selectief) gebruikt en sommige nog gaan gebruiken

en wat een onzin dat ik ergens waar ik nog nooit geweest ben niet welkom ben
wat nu als er een beginner zich met een 10cc gemotoriseerd vliegtuig aanmeld bij je club ?

wie kan lezen heeft gelezen dat ik eerst de standaard easy star en dan de mini mag ga vliegen voordat de zwevert (me favoriet) en de cesna aan de beurt komen
voor de rest, zonder een beetje humor is er weinig aan in het leven

groet alfred

Met een overpowered kist die niet in perfecte balans is, is gewoonweg niet te lessen.
Leer je niet vliegen... nog het knutselen... alleen puin ruimen... en modderpoten...
Net als met vuurwerk... kort hevig en erna een hoop rotzooi. Maar het is mooi om naar te kijken, de voorpret is groots.

Plezier en verzetjes... zeker... maar van je kist een gillende keukenmeid maken... mwahhh... doch als dat je lust en je leven is, prima? De kas is wel snel leeg... zonder dat je wat overhoudt...
Heb een trainer... naast wat andere opstapelende (kas legende) projecten... ding sinds 2005... Geklapt, hersteld getraind, gebrevetteerd, verbeterd... opgevoerd met een expansiehorlepiep... nogmaals gereviseerd, nog verder verbeterd, nog steeds perfect, beter, best en heel...

me zwevert heeft 1.80m
standaard accu packs van 15.5 cm lang
die kan dat motortje wel gebruiken en ik hoef niet vol gas hoor, heb een regelaar die dat uitstekend aankan
zelfs met een sensored motortje (carson) zonder sensor

groet alfred

Back