Neergestort tijdens opstijgen, en weer neergestort

noem hem de """ appie special """

100_7492.jpg

100_7493.jpg

14/8 prop,vanmiddag de lucht in !!

Ik vind het gewaagd. Wellicht dat ik het ook eens doe als ik een EZ* heb die af is.. :)

Ik zou wel een klapprop gebruiken als ik jou was Alfred. Dat scheelt (als je zover komt :lol:) een aantal props bij het landen.

Ben benieuwd hoe het vanmiddag is gegaan.

Eigenaardig dat de topicstarter zelf het label "hoe het niet moet" aan deze topic heeft gehangen?! ;)

Groeten, Ramses

mijn zoon is een natuurtalent ondanks de straffe wind

brabant sept :: 100_7496.mp4 video by willeme1 - Photobucket

brabant sept :: 100_7499.mp4 video by willeme1 - Photobucket

brabant sept :: 100_7497.mp4 video by willeme1 - Photobucket

de ''' appie special ''' is niet meer

100_7500.jpg

filmpje is wat mislukt, vanaf 35 sec, zie je een flits van de special

brabant sept :: 100_7498.mp4 video by willeme1 - Photobucket

plakken maar weer

groet alfred

@ dat label heb ik aan iemand anders te danken denk van sommeren mijn label is zoef zoef

Als die easystar een mens was hadden er ondertussen minstens vijf instanties op de stoep gestaan. Sorry maar ik kan dit echt niet grappig meer vinden. Dit is pure domheid in combinatie met moedwillige mishandeling van goed materiaal.

Vader en zoon, van hetzelfde laken een pak. Vliegen tussen water en hoogspanningsmasten, met teveel wind, tegen de zon in, niet gehinderd door enige kennis en ook nog een keffer in de buurt. Verstand op nul en gaan met die banaan.

*zucht*

In ieder geval geen andere mensen in de buurt om te verwonden...

Alfred,
ik vind het triest voor jou al die crashes en hoop dat het je binnenkort gaat lukken om boven te blijven, maar

MAN, MAN, MAN, wat geniet ik van je!

GEWELDIG! Elke avond weer feest als ik thuiskom :-).

Ga gewoon zo door en je komt er wel en blijf ons ondertussen op de hoogte houden met je fantastische capriolen. Nog even en ik richt een fanclub voor je op ;-).

Succes,

Paul.

Ben benieuwd hoe het vanmiddag is gegaan.

Eigenaardig dat de topicstarter zelf het label "hoe het niet moet" aan deze topic heeft gehangen?! ;)

Groeten, Ramses

He Ramses ook hier.
Hoe zou dat nu komen.
Je wordt al beroemd Alfred bij de vliegende schaalmodellen luitjes.:worship:

Doorblijven gaan hoor.
En vooral niet naar een club.
Dan is de lol snel verdwenen.

Han.

... dat label heb ik aan iemand anders te danken denk van sommeren ...
Ik voel me buitengewoon vereerd maar ik was het niet. Ik heb altijd gedacht dat alleen de discussiestarter labels kon geven maar dat is blijkbaar niet zo. Even getest op mijn eigen [vid] What's inside: LiPo chargers maar ik kreeg die mogelijkheid niet te zien.

Ik zou sowieso wat minder diplomatieke labels gebruikt hebben :mrgreen: (ik heb per slot van rekening een reputatie op te houden op MBF). Maar waardoor dacht je dat ik het was?

Laatst bewerkt door een moderator:
die vleugels van de easy star zijn toch wel rete sterk, op een paar tandafdrukken na zijn ze nog helemaal goed

romp is nu helemaal aan gort maak er een houten romp onder denk ik

Woorden schieten me te kort.

smiley_cry.gif

hij vloog ondanks de wind eigenlijk hartstikke goed zo met die motor en propellor, meteen recht de lucht in

groet alfred

Het is toch gewoon leuk leesvoer of het nu echt is of gespeeld.
Hij doet tenminste nog iets om ons te laten lachen.
En aan alle anderen die er zo serieus over doen zeg ik alleen maar 'get a life' en laat alfred toch rustig doen.
Het is al in geen jaren zo leuk meer geweest hier op het forum.

Ik stem dus ja voor een fanclub voor alfred en Alfred for president :D

Back