Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
we hebben tegelijkertijd op Wikipedia zitten kijken... en jij hebt beter opgelet dan ik....
Okee, het ziet ernaar uit dat de spoilerons omhoog gaan en de flaperons omlaag!
Ik ken overigens geen voorbeelden van flaperons (dus: ailerons die ook gebruikt kunnen worden als omlaag gaande weerstandskleppen) op modelvliegtuigen, ongetwijfeld vanwege het gevaar van tipstall.
Vlieg modus.
En niets anders.
RC Transmitter Modes : Airplanes
Mode 1
![]()
of
Mode 2
![]()
Dit zijn de meest gebruikte in NL
In geval van een model zonder ailerons verhuist het richtingsroer(rudder) naar die kant en heeft de andere geen functie meer.
het simulatieprogamma heeft het iets anders en is niet te veranderen
gas gaat van boven naar beneden oplopend
en hoogteroer naar boven up en naar beneden neer
ben geneigt dat zo te laten ivm trainen op de simulator
goede tip die ik nog zijdelings kreeg en die voor jullie waarschijnlijk vanzelfsprekend is daar hij niet vermeld werd is
rustig en kleine stuurbewegingen maken, servo`s zo instellen dat ze weinig stuur uitslag hebben
had dat zelf verkeerd om en boem, kansloos
groet alfred
Er zijn hele hordes, ook heel goede, modelvliegers die hun duimen op de sticks hebben... laat Alfred toch alsjeblieft kiezen wat hij zelf het prettigst vindt, dat hebben we uiteindelijk allemaal zelf ook gedaan toch?(...) Dus knuppels met duim en wijsvinger vasthouden (VEEL meer controle dan met de duimen) en hele kleine bewegingen maken.
Er zijn meer wegen naar Rome
Maar het niet lezen en niet luisteren heb ik al meerdere malen weer voorbij zien komen dus begint een beetje zinloos te worden zo.
Ik raad je aan om deze hele topic (beetje gefilterd) opnieuw door te lezen en eens even alles op een rijtje te zetten.
Je lijkt hier te suggereren dat, omdat FMS minder realistisch is, het ook moeilijker is om met FMS te leren vliegen dan met Phoenix etc.Als je bv met FMS al moeite hebt om te vliegen dan gaat het echt niet goedkomen op je eigen houtje.
Real Flight, Phoenix of Aerofly benaderen de werkelijkheid al een stuk beter.
95 crashes lijkt me wel wat overdreven voor ik het onder de knie heb, teller staat nu op 5 na drie pogingen
Nou, dát soort crashes hebben we allemaal wel, toch?2x van de tafel gevallen?
2x van de tafel gevallen?
![]()
Ik gisteren ook een crash gehad met men edf in de auto.
Moest hard remmen aan het rode licht en schuift men werkbak toch wel knal tegen en op de vleugel zekers.
Dus zo'n crashes tellen ook mee hehehe.
als je tijd hebt neem je hem woensdag avond maar mee dan gaan we alles nog een keer controleren
gr frank