raf
Forum veteraan
hallo
hier zie je de eerste horizontale buis
ik heb beslist om ze niet te solderen daar ik dan gevaarlijk dicht bij de kist zelf moet komen met een warme bout
nu zie je ook die groene lijntjes op de romp
dit is plakband van 0.98 mm breedte
dit koop je ook bij de modelwinkel of een winkel voor kunst benodigheden
dit kost je een paar euro maar als je het goed doet dan lijkt het na het overspuiten net of er zitten lasnaden op de romp
en dit is zo mooi dat het echt de moeite loont om te doen
de kleur groen is niet belangrijk want ze hebben deze plaklinten in verschillende kleuren en breedtes
en er komt toch de kleur van de romp overheen gespoten
het is nu wel gissen hoever de lasnaden van elkaar zitten omdat van de neputne geen platen schema is
normaal is het een plaat lengte (dacht 2.50 meter)maar ik zorg dat er steeds een lasnaad tussen de bandjes zit
het is maar dat als ze er onder zitten het zonde is van het werk want dan zie je der niets van
groetjes raf

hier zie je de eerste horizontale buis
ik heb beslist om ze niet te solderen daar ik dan gevaarlijk dicht bij de kist zelf moet komen met een warme bout
nu zie je ook die groene lijntjes op de romp
dit is plakband van 0.98 mm breedte
dit koop je ook bij de modelwinkel of een winkel voor kunst benodigheden
dit kost je een paar euro maar als je het goed doet dan lijkt het na het overspuiten net of er zitten lasnaden op de romp
en dit is zo mooi dat het echt de moeite loont om te doen
de kleur groen is niet belangrijk want ze hebben deze plaklinten in verschillende kleuren en breedtes
en er komt toch de kleur van de romp overheen gespoten
het is nu wel gissen hoever de lasnaden van elkaar zitten omdat van de neputne geen platen schema is
normaal is het een plaat lengte (dacht 2.50 meter)maar ik zorg dat er steeds een lasnaad tussen de bandjes zit
het is maar dat als ze er onder zitten het zonde is van het werk want dan zie je der niets van
groetjes raf