Roel van Essen
Forum veteraan
Het moest er natuurlijk ooit van komen; met 2 vrienden als fanatiek sub-schipper moét je op een gegeven moment wel overstag gaan.
Dat moment is nu gekomen: Vanochtend belde de postbode aan (met een hernia) die me hijgend en kreundend een doos overhandigde.
In die doos een heleboel onderdelen die op enig moment dit moet gaan worden:
Thunder Tiger CORP. --New Products >>> New Products : Neptune SB-1 Submarine
De Neptune SB-1 van Thunder Tiger.
Ik zal links en rechts hier wat posten over hoe het bouwen me vergaat, en hoop op de volgende Subsail ook aan de 'verkeerde kant van het wateroppervlak' te kunnen manouevreren.
Tot zover is de algemene indruk positief. Het is degelijk spul. Alleen heeft men bij TNT waarschijnlijk met de doos lopen gooien (vandaar die hernia natuurlijk) want het doosje met ballast was opengeraakt en wellicht daardoor een van de zijraampjes in twee delen. Nou ja, die maakt geen deel uit van de WTC, dus zo erg is dat niet; met wat acryllijm is dat wel te verhelpen, denk ik.
Edit Roel: titel veranderd zodat de inhoud duidelijker wordt weergegeven.
Dat moment is nu gekomen: Vanochtend belde de postbode aan (met een hernia) die me hijgend en kreundend een doos overhandigde.
In die doos een heleboel onderdelen die op enig moment dit moet gaan worden:
Thunder Tiger CORP. --New Products >>> New Products : Neptune SB-1 Submarine
De Neptune SB-1 van Thunder Tiger.
Ik zal links en rechts hier wat posten over hoe het bouwen me vergaat, en hoop op de volgende Subsail ook aan de 'verkeerde kant van het wateroppervlak' te kunnen manouevreren.
Tot zover is de algemene indruk positief. Het is degelijk spul. Alleen heeft men bij TNT waarschijnlijk met de doos lopen gooien (vandaar die hernia natuurlijk) want het doosje met ballast was opengeraakt en wellicht daardoor een van de zijraampjes in twee delen. Nou ja, die maakt geen deel uit van de WTC, dus zo erg is dat niet; met wat acryllijm is dat wel te verhelpen, denk ik.
Edit Roel: titel veranderd zodat de inhoud duidelijker wordt weergegeven.
Laatst bewerkt: